Sunday , December 11 2016
Home / Lain-Lain / Perempuan psycho gila babi membunuh anjing

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

16 comments

  1. manusia semakin kejam
    dan gila
    sangat menakutkan……….

  2. wah……nak muntah….

  3. komunis mmg mcm ni….najis betul

  4. Sangat Gila…!! Semua haiwan yang mati akan dapat tempat yang baik di akhirat nanti terutama sekali yang mati teraniaya.

  5. pompan ni gle ke? hahaha..sewel la tu smp wt keje gle mcm tu..bengong!

  6. wpun muslim x ble pegang anjing, tp xde aaa smpi sanggup aniaya anjing… org ni btul2 aaa xde akal… tp aku lagi aaa sedey ari tu masa dpt email, ppuan mana tatau samada cina, korea atau jepun, dia pijak ank kucing….eeiii xde prasaan simpati langsung!!!!

  7. nasib baik la dia lapah anjing…kalu dia lapah org…eeeee mengerikan

  8. bkn ke kat rusia ade kilang melapah manusia??…dorg amik mayat2 org homeless n unclaimed body kat spital…kerat2 n amik organ2…ngeri…gantung bdn manusia yg dah dilapah cm gantung daging lembu…

  9. Eeeeeeeeeuuuuuuuuuu…
    Seram giler…(Takot ah tuh)…
    Perghhhh…
    Memang psycho lah pompuan tuh…

  10. celaka laknat punya perempuan. kalau aku jumpa diaa nihh, mmgg nahasssssss uhhh!!siyallllllllllllllllllllllll.

  11. korg..kat sana takde pihak yg amik tindakan kee?? org2 gila mcm ni patot matii je.. ni baru anjing..esok lusa org plakkk..

  12. anjing mengerika rada sarap yang nge bunu anjing itu monyet

  13. camne agaknya klu daging manusia dilapah…uwekkkkk!!!!

counter statistics