Friday , December 9 2016
Home / Dunia Artis / Perkahwinan Dang Suria dan Ad Samad

Perkahwinan Dang Suria dan Ad Samad

dang-kahwin5

Berikut adalah gambar-gambar di sekitar majlis perkahwinan Dang Suria dan Ad Samad. Mereka selamat bergelar suami isteri pada 27 Jun 2009 lepas.

dang-kahwin1

dang-kahwin2

dang-kahwin3

Pasangan pengantin bergambar bersama Mawas dan isterinya

dang-kahwin4

dang-kahwin6

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-birthday-anak-farid-diana-mediamalaya

Sekitar Majlis Harijadi anak ke-2 Farid Kamil & Diana Daniella (6 Gambar)

Baru-baru ini Farid Kamil dan isteri, Diana Danielle telah menyambut hari ulangtahun kelahiran anak kedua ...

25 comments

  1. elok la tu..dh kawen..jgn cerai lg sudah..artis2 ni sume kawen cerai je..ape yg deme carikan sbnrnye tah..bodo je

  2. lawa je baju die

  3. erk.. bukan dang suria ni lawa ke.. nape idok di sini ye..

    • ate die udoh tue ..rope itu le jd nye..dlm tb tu mekap2 je lbh..kakakakka

      • make up very the…….. nak buat buat mancung la idung tu.. qua qua qua.. apa-apa pun. alhamdullilah dah kawin. tak yah buat maksiat lagi.. dengar cite kawin kali ke 5 untuk DS &
        pertama untuk AD. wah!!!! hebatnye DS…… caya lah lu.. apa aje yang tak kena pada ex yg 4 orang tu ye…. goood luck AD

        • dh tua dh..
          nk wat cmner??
          hahaha

        • bunga tangan tak cantik langsung . buat sendiri ke??? subang ala-ala dato ct gitu… :p. make up sendiri kot dia tu. kan pengacara mesti pandai make sendiri.. tetap rasa cantik walaupun tak berapa lah… xD

  4. APSAL KO PANGGIL MAWI 2 MAWAS hah!!!?…….SENGAJA ..SUKA SANGAT MGATA ORG KO NI…

  5. sbb nye mediamalaya ni xsuke kt mawi..hahaha

  6. salah la jimie.. kali ke-2 utk ad tu.. duda anak 2 dia tu. kalau rita berahi kembar, dang berahi duda lah.. hahahahha

  7. tahniahla buat pengantin baru..semoga kekal hingga akhir hayat

  8. dah agak dah….. sure diorang nie kawin gak…..

  9. dah mcm nenek tua lah si DS nie….

  10. isk… tol aa… pesal erk muke DS x lawo… x kena make up kot… teng3x.. Apa pun Tahniah…moga jodoh ye kali ni berkekalan hendaknye, insyaalllah… umur ye tahun ni 40 tahun. tp xkan aa smpi nmpk tua camtu erk.. aku tgk artis yg dah 50 pun cun lai, misalnye Aida Radzwil tu… ayu lai bertudung…

  11. moga perkahwinana nie dirahmati allah….

    tahniah..

    dapat elakan fitnah dan maksiat..

    aurat jage lah kak…

    • dlm suwatkabar ari tu kata umur 37 betul ker????? mcm 40++++ jerrr….. tahniah lah atas perkahwinan kali ni. jgn terus hidup berpura jerrr…. kata2 dibuat indah belaka. hidup di alam nyata tak seindah kata2 yg diucapkan…

  12. ye lah, dlm paper ada sebut 37 tahun umurnye.. metro kalau tak silap.. (kalau salah, mintak ampun).. atau pun tuan punya badan sendiri yg cakap 37 tahun????? haa haa haa….

counter statistics