Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Perkahwinan Rita Rudani & Mohamad Aidil Sah

Perkahwinan Rita Rudani & Mohamad Aidil Sah

hi_014Mahkamah Rendah Syariah di sini hari ini memutuskan pernikahan pelakon, Rita Rudaini dan suaminya, pemain bola sepak kebangsaan, Mohamad Aidil Zafuan di Songkla, Thailand tahun lalu adalah sah.

Hakim Syarie, Mohd. Yunus Mohamad Zin memutuskan demikian selepas berpuas hati dengan dokumen-dokumen yang diserahkan.

Dengan ini maka sudah diputuskan oleh mahkamah dan harus diingatkan kepada peminatnya mahupun orang lain supaya berhenti bersangka buruk terhadap pasangan ini dan berikan mereka peluang untuk hidup bersama dalam keadaan tanpa gangguan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

15 comments

  1. alhamdulillah..tahniah rita & aidil.smg brbahagia slalu..

  2. ok la tu. moga bahagia hingga anak cucu…..

  3. pasangan ni mmg sma cantik sma padan… jgn kira umur la.

  4. hai….suka la tengok rita ngan aidil ni…sama cantik sama padan..jangan kira umur…kalah anak dara ngan si rita ni…..sweetla dia ni….muuuuaaahhhhck

  5. bagai pinang dibelah dua…
    semoga kalian brbhgia hingga ke akhir hayat…
    amin…

  6. Pernikahan sah pergilah jumpa
    mak bapa aidil tu minta maaf
    boleh ke bahagia kalau hati
    mak bapa masih luka

  7. Hati mak bapak mana yg x luka
    Kalau anak terunanya baru berusia 21 tahun
    Lari kahwin dgn Janda Tua

  8. Kesian mak bapa aidil

  9. MANA ADA BERSANGKA BURUK..OK JA.. !
    MUAHAHAHAA..!!

  10. dah rabak baru nak bgtau org tua..
    lg 1…korg smua kat atas ni..smua tolol!

  11. wow..bestnye dapat poen rita…tembam oooowww….

  12. Bahagia kah kalau kita menderhaka pada orang tua2

  13. Disebalik derhaka pada orang tua2 ada balasannya di kemudian hari. Pergilah minta ampun dan maaf pada orang tua kamu.

  14. Kini kamu berdua sudah punyai anak sudah pasti sayang kamu pada anak kamu sama juga mak kamu sayang pada anak2nya. x gitu?

  15. Mgkin inilah takdirnyer….jodoh,pertemuan semuanya dtangan tuhan…kita sebagai manusia hanya mampu merancang…tuhan penentu segalanya…ape2 pun…dlm melayari bahtera rumah tangga perlu ade kesetiaan,ketegasan, serta ketulusan dalam mempertimbangkan ape2 jer yang melibatkan permasalahan dalam rumah tangga…..marilah kita sama2 mendoakan kesejahteraan mereka berdua….

counter statistics