Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Photoshoot Aaron Aziz dan Sheera cuddle-cuddle

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

9 comments

  1. mak aih perut…

  2. gu luck to aaron and sheera..

  3. Baju mcm GRO…adoi, artis2 skrg…

  4. aaron dah bpunya,,xperlu kot lentik2

  5. aku respek la kat bini aoran…x jeles pn laki dye pelok2 pmpuan lain…lau aku la dpt laki ensem cm aoran mmg x la aku nk bg….jeles siot….huhu

  6. sokong iyra..wife dye diyana tu sgt cool….lao i dpt cam aaron..mmg tak la nk share2…haha.. 🙂

    and yes..sokong asparagus juga…perot dye….haha..

  7. Posing cam ni …teringat pulak di zaman muda Sabree Fadzil dan Aznah Hamid….

  8. dia ni xde la lawa sgt..

  9. ronjang jugak pantat sheera ni kang!

counter statistics