Tuesday , November 25 2014
Home / Dunia Artis / Photoshoot Adeline Tsen yang agak seksi (5 Gambar)

Photoshoot Adeline Tsen yang agak seksi (5 Gambar)

Gambar penuh Adeline Tsen selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

8 comments

  1. takde cleavage! lantakk aa dea. bukan islam pung. yg islam lg teruk n berbulu gua tengok

  2. Longkang x dlm sgt la……

  3. Buah kecik dan nampak lembek jek! Tak main lah pmpuan buah kecik2 lembek2..Tak malu ke buah kecik2 tapi perasan sexy nk posing gini???? Kami sebagai lelaki pun malu kalau awek2 atau bini2 kami berbuah halus2 ni…biar montok tapi berpinggang kecik, biar muka buruk tapi buah membukit2!

    • hahaahhh kau nak pinggang kecik…tp buah nye bosar…gini lah senang citer kau ambik makluk asing…sesuai kot nga kau tu…

  4. Itu jer lah yang boleh dan handal…

  5. Kahkahkahkahkah lawak aku bace komen korg ni makhluk asing hahaha

  6. Sedap jgak layan celah2 cina ni jarang dapat rasa.

  7. rumput mst semak haha

counter statistics