Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Photoshoot Harith Iskander & Jezamine Lim mengandung (3 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Natasha Hudson kini berimej baru berpurdah

Pelakon dan model terkenal, Natasha Hudson mulai tampil dengan imej baru kini berpurdah. Umum ketahui, ...

38 comments

  1. yaallahhh……nauzubillah………

  2. harith due bile?

  3. Buat malu agama je la ko ni… ingat kat eropah ke…ape daaaaaaaa

    • taw la excited tp xpyh la sapai nk tayang sume pd umum..haram tuh dedah aurat..septtnye harith bimbing isteri..neh x die plak syok tayang bini pd umum..nauzubillah

  4. apa ke jadah bgmbr tnjukkk prut..pergghhh,,,

  5. Astaghfirhullahhal azim

  6. mcm la die sorg je branak..poyos!!

  7. ya Allah aku ngdung pun bg laki aku je tgk…

  8. ko ni agama apa? napa tak tayang pundek bini ko kat umum?

  9. harith, cetek jugak fikiran hang yer….hu hu hu

  10. susah nak beza muslim n kafir org sekrg ni? sb samer jer patern nyer…nauzubbillah

  11. harith ni pun x tau agama agaknya…entah-entah dia lg hanyut dari bini dia yg sememangnya hanyut tu..nauzubillah..

  12. dia nk tunjuk kat semua org la tu kononnya dia ni HEBAT.. dapat pompuan gojes (gojes ker???) as a wife. lagi, dia nk tunjuk kat semua org aku yg mcm BEAST ni buleh dpt pompuan yg beauty cam ni sbg mak kpd anak aku (dlm ati, I'M GREAT). tu yg bangga sampai xkisahpun bini dedah aurat.

  13. harith nie kan bapak segala setan.

  14. bodoh punya suami, perasan mat saleh lah tu ………

  15. Nauzubillah…manusia mcm ni pun ada

  16. buruk buruk buruk.. hanya itu saja yang sesuai

  17. memang MANGKUK lah kau harith memalukan umat islam je.aku rasa dia ni x tau halal haram lah.

  18. aku mampu mengucap je tengok x tau nak ckp apa.nauzubillah.nampak sgt kuraangnya pegangan agama si harith ni.

  19. lantak dia lah nak bergambar laki bini. yang media malaya ni bangang gi cover pusat apahal? aku fetish pusat ko tau tak? huhu

  20. sebagai seorang suami Muslim kena jadi beri bimbing si isteri bukan tambah dosa si suami

  21. dia rasa dia bangsa lain tu….biorler dia tanggung dosa bini dia….cakap pun tak guna…

    • nana,, mmng dia tnggng dosa,, tp yg dpt nama bruk smua tahu,, klu bngsa lain tngk dia xkt harith topon
      bini dia tp kt orng melayu,orng islam,, aku kt cam ni sal aku pnah kawan ngan macam2 kaum,,
      wallahiladzim,,
      allahummagfirli wa lakum..

  22. terok nye harith ngan betine tu

  23. marion caunter pn tau pakai bju tnjuk perut msa pregnant….

  24. Hmm ape punye laki ko nie..aku sokong korg semua…manusia plg bodoh dlm dunia nie ialah suami yg izinkn bini tayang body kat umum..n contoh plg sesuai ialah harith…bodoh buat malu jew ko jd org melayu!!!!!!! Bngng:@

  25. islam ker die nie erk??apsal lh trOk sgt brgambr..dnie da akhr zaman…nauzubillah..

  26. allah tidak suka akan sesuatu benda yang bersifat riak atau menunjuk-nunjuk…dikhuatiri sesuatu yang buruk boleh berlaku atas kealpaan diri kita sendiri..sentiasa bersyukur kerana apa yang kita ada ini semua adalah pinjaman daripada yang maha esa.untuk harith x dan isteri x usahlah terlalu ghairah…bersifat la ala kadar seadanya..adalah lebih baik daripada anda dan isteri berbuat sedemikian.

  27. knp sampai jadi cam tu????…..lebih baik xyah pakai baju….

  28. isterinya nak khawin masuk islam…si suami entahlah islam ala-ala apa, isterinya macam nak cari glamour jer….macam ada agenda…..lihat aje gambar di cover majalah

  29. Ya ALLAH bagi hidayah pada mereka yang beragama Islam di atas supaya kembali ke jalan yang benar. Ingat kalau orang mengikut ikutan seseorang yang negative nanti dapat saham dosa. BERAPA BANYAK DOSA NAK DIKUMPUL SEBELUM DIJEMPUT OLEH ALLAH!

    Semasa koma itu saya telah ditunjukkan oleh Allah tentang balasan yang Allah beri kepada saya. Balasan azab Ustaz, bukan balasan syurga.

    Saya rasa seperti diazab di neraka. Saya ni seumur hidup tak pernah pakai tudung. Sebagai balasan, rambut saya ditarik dengan bara api.

    Sakitnya tak boleh nak saya ceritakan macam mana pedihnya. Menjerit-jerit saya minta ampun minta maaf kepada Allah."

    "Bukan itu saja, buah dada saya pula diikat dan disepit dengan penyepit yang dibuat daripada bara api, kemudian ditarik ke sana-sini…putus, jatuh ke dalam api neraka.

    Buah dada saya rentung terbakar, panasnya bukan main. Saya menjerit, menangis kesakitan. Saya masukkan tangan ke dalam api itu dan saya ambil buah dada tu balik."

    Tanpa mempedulikan pesakit lain dan jururawat memerhatikannya wanita itu terus bercerita.

    Menurutnya lagi, setiap hari dia diseksa, tanpa henti, 24 jam sehari.

    Dia tidak diberi peluang langsung untuk berehat atau dilepaskan daripada hukuman sepanjang masa koma itu dilaluinya dengan azab yang amat pedih.

    Dengan suara tersekat-sekat, dengan air mata yang makin banyak bercucuran, wanita itu meneruskan ceritanya,

    "Hari-hari saya diseksa. Bila rambut saya ditarik dengan bara api, sakitnya terasa seperti nak tercabut kulit kepala. Panasnya pula menyebabkan otak saya terasa seperti menggelegak.

    "Tak boleh Ustaz. Saya takut…saya dah merasai pedihnya azab tuhan. Ustaz tak rasa, Ustaz tak tau. Kalau Ustaz dah merasai azab itu, Ustaz juga akan jadi macam saya. Saya betul- betul bertaubat."

    Wanita itu juga berpesan kepada saya, katanya, "Ustaz, kalau ada perempuan Islam yang tak pakai tudung, Ustaz ingatkanlah pada mereka, pakailah tudung.

    Cukuplah saya seorang saja yang merasai seksaan itu, saya tak mau wanita lain pula jadi macam saya.

    Semasa diazab, saya tengok undang-undang yang Allah beri ialah setiap sehelai rambut wanita Islam yang sengaja diperlihatkan kepada orang lelaki yang bukan mahramnya, maka dia diberikan satu dosa.

    Kalau 10 orang lelaki bukan mahram tengok sehelai rambut saya ini, bermakna saya mendapat 10 dosa."

    "Tapi Ustaz, rambut saya ini banyak jumlahnya, beribu-ribu. Kalau seorang tengok rambut saya, ini bermakna beribu-ribu dosa yang saya dapat.

    Kalau 10 orang tengok, macam mana? Kalau 100 orang tengok? Itu sehari, kalau hari-hari kita tak pakai tudung macam saya ni??? Allah…"

    Untuk pedoman , bacalah kisah penuh di atas: Wanita Koma Di tanah SUci

  30. buruk perangai… ambik gambar bagi semua orang tengok.. kira URBAN la tu si harith ni!!!

  31. Walaupun suami dan dia yg mengandung cam gini seksinya…smoga senang la masa dia nak bersalin nanti dan Allah permudahkan semua

  32. ish3.. org kafir pun x tunjuk mcm ni…~

  33. Harith Iskandar bkn ke Non Muslim?correct me if i'm worng…

  34. assalamualaikum.. sy disini bukan lah utk membela harith iskandar dan isterinye b'kenaan gambar di ats.. sy ni xde la perfect mne.. tp,, kte sesama islam ni elok tegur-menegur bukan? mmg btol pndangan anda semua yang bencikn maksiat.. mmg bagus,, sy puji.. tp,, cukup lah sekadar kte hanya membenci maksiat tersebut.. xperlu lah kte nk kutuk2 org ni.. x psl2 kte plak yg kne mintak maaf kt org yg kte kutuk tu.. dh bagus dh kte benci maksiat,, dh dpt pahale dh tu.. tiba2 kutuk org plak,, x psl2 kte dpt dose.. dlm kes ni,, xperlu lah kte kutuk harith iskandar dan isterinye.. tp,, lg elok kte sme2 b'doa supaya harith ni boleh membimbing isterinye suatu hari nanti.. insya Allah,, amin 🙂

  35. pak unx x ajar ka halal haram nk kmi ajar kn ke 😛
    ape lh manusia ne nk kta islam mmang islam

counter statistics