Sunday , December 4 2016
Home / Gossip Panas / Photoshoot Marsha Milan Londoh dalam BiPOP nampak lurah

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

18 comments

  1. its common lah..

  2. ala…..apa la mediamalaya ni….ingatkan seksi yg panas sangat..aku tengok biasa je..ala..dia bkn islam kan…so biar kan je lah..kalau artis melayu lagi islam seksi..sampa pegang anjing…tu baru ceta panas..

  3. xde maruah!! mcm jamban!!

  4. si marsha mmg slalu posing mcm 2

    Entry Terkini:

    TOP 10 MALAYSIAN VLOGGERS & YOUTUBE CELEBRITIES!

  5. Dia ni bukan Islam kan? Normal la utk orang bukan Islam. Kalau yang mengaku Islam tapi pakai camni tu yg kurang normal.

    • bukan ISlam juga diajar supaya tidak terlampau menonjol meperlihatkan tubuh badan,,,Pembetulan ya, ini bukan perkara normal bukan Islam, pa bila anda mengenal org bukan Islam=Kristian (tentunya mksud kamu"dia orang Kristian), anda akan lihat perbezaan ketara dengan org hanya hidup sebagai Org bukan Islam terutamanya Kristian..sekian

    • betul..betul…betul….

  6. xheranla kalu dia ni seksi..

  7. ate biau lew.w.w. ag pn dye bkn islam…bg dye yg bkn islam 2,ape lah sgt seksi cm 2….lau dye islam lain la….

  8. ala nampak sikit je…..

  9. 'saya bukn pelacur'..tp pose mcmtu..cmne tuh??huhuhu

  10. like marsah…alah poss biasa je x seksi pun yg poss org biasa kat luar lgi gila seksi nya islam n x islam same je kalau da diri sndiri nak mendedah…. smua..agama larang mendedah x da yg galak kan dari diri sndiri je…satu malaysia…..

  11. alah..artis biasa la..nk bt mcm mana kn..

  12. NO Komennnn…

  13. no komen. ada artis muslim yang lagi seksi bepuluh kali ganda , kenapa tak komen, yg gmbr marsha tu sikit ja banding artis islam yg sepatutnya tutp aurat…

counter statistics