Saturday , May 30 2020

Photoshoot Pra Perkahwinan Rozita Che Wan dan Zain Saidin (11 Gambar)

Wah sejak-sejak kahwin ni macam-macam potosut kami tengok dari pasangan dua sejoli ni. Baru-baru ini, Rozita Che Wan dan bakal suami, Zain Saidin telah berada di London dan Paris untuk mengambil gambar Pra Perkahwinan mereka yang akan diabadikan selamanya.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

5 comments

  1. masalahnyaaaa..mana zain..?

  2. misi mencari zain.. x nampak pon.. yg ade, mamat pakai jaket hitam, spek itam.. gambar dia yg banyak.. dia pulak posing over..

  3. Sik tayang pipi kiri…pipi kanan telebey kmbung cucuk botoxke?len kali nk pkai sgkat,kaki tgn pun botox skali…..nmpk no tua bekedot tgk kaki tu….ni botox bontot tetek je wtpe?zain mane?xmampu baya tambang g pariske?

  4. Ahai bagusle dah nak tamatkan zaman bujang, doakan yang terbaik untuk depa, ALLAH balas la balik
    My recent post Mark Marquez Juara Termuda Dalam Sejarah MotoGP

  5. orang lain gambaq ala kadar tapi alhamdullilah dah selamat tunaikan kewajipan islam…yang ni gambaq pra tak habis2 satu dunia..kawinnya tak-tak jugak..gambaq plak punya daring2….macam overacting plak..ecited macam dia sorang je kawin…jgn sblm kawin je grand..tiba2 tak dan apa2 dah masuk suratkhabaq

counter statistics