Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Photoshoot Rozita Che Wan dalam majalah EH!

Photoshoot Rozita Che Wan dalam majalah EH!

Meluat kami tengok Rozita Che Wan ni.. tambah lagi isu dia nak bersara dalam dunia lakonan katenye tuu.. Baru 4 tahun dalam dunia seni dah nak bersara, itu pun nak heboh satu dunia padahal berlakon pun tak seberapa. Memang sah bakal berkahwin dengan VIP, artis kite biasanya dah dapat tangkap VIP buat kahwin baru nak bersara, then bile cerai nanti dok sibuk nak berlakon balik.

Tapi gambar Rozita Che Wan dalam majalah EH! ni bikin jantung gue dub dab dub dab kencang deh!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

17 comments

  1. muka da kerepot pon nk pakai seksi2 lg..apa daa..

  2. xpa lah..dia nk tunjukkan hidup di duniawa ni…akhirat dapat lah bahagiannya

  3. biarlh asalkan dia x sekeji pompuan yg rampas laki org….ade dia kacau laki org ke xkn….

  4. peh ni kalau bukak baju lagi best
    selambak…

  5. aku x nmpk pon muka dia kerepot…ok je macam 20 an….cntik rozita…cute…….dia pon bkannya macam setengah artis ..walaupon seksi ade ke dia curi semua org..x dekan …..so korang x payah nk burukkan dia….aku peminat dia……

  6. walaupon seksi ade ke dia curi laki org x dekan….

  7. bukan x curi,mungkin BELUM lg kot..sapa tau,kan? anyway,jgn ttipu ngn hnya sekeping gambo.mybe dh byk wat touch up cni sana by editor lor

    • ala sume tu edit bg lawo..mekap tebal..ce bese je sope je dgn org bese..wakkaka..nk bg gambo nmpk lawo edit sume..ceh

  8. Dia ni cantek gak..tapi nak kata nampak 20an tu tak ade laa..nampak berusia daa..berani ek dia pakai macam ni huhuuu..

  9. kalo aku jd anak dia aku x bangga pun.. malu lg ade la.. ye la bukak sane sini.. nak besara pun besara je la.. pergi la dgn cara terhormat bkn dgn buat kontroversi mcm ni..

  10. dia maner ader curi laki orang..kalo dah jodoh dengan laki orang biar lah..Memang islam kasi kawin sampai 4 aper…

  11. atleast, die xde ar hipokrit mcm siti nurhaliza…perampas laki owng..bg aku siti nurhaliza lg teruk dr rozita…tu pendapt aku…lol..

  12. perempuan2 jeles yg ramai kutuk2 kecantikan dia ni,,,,hhehheheeheh..korang tu umpat2 dia kalau dia tak maafkan ko..lagi besar dosa….dari dosa dia buka aurat..fikir2kan..

  13. tak bajet mcm korang

    cakap kat sini boleh la.takde kote.sume mcm pondan.cakap pasal org pandai,cermin diri sendiri dulu.kutuk org tu konon tak dosa la,pandai nak judge org sbb seksi apa bagai.bodoh.buat malu melayu je.

  14. malu aku..dok sekampong…

  15. Sebagai sesama islam baik kita doakan agar dia diberi hidayah, ingatlah kepada pencipta kita hanya diberi pinjam semua tu tidak kekal…setiap muslim mesti sama2 mengingati saudaranya…kesiankahlah dia masih jauh dari hidayah Allah..baik kita semua dokan kebaikan untuk dia dari mengata..

counter statistics