Friday , December 9 2016
Home / Gossip Panas / Photoshoot seksi Wan Sharmila

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

10 comments

  1. skali lai…. Mj oh Mj… kurangkan kontroversi, tingkat kanlah prestasi..

  2. jond dengan labuya

    jaja maruah…

  3. suke tgk die dlm kisah kaisara gan rona roni makaroni..dlm dlm cite len..hampeh..

  4. biasa la tu…janda….lalalalala

  5. ahhhhhhh…geram siut

  6. die ni mmg seksi..org xde maruah mcm tu la!!

  7. bro, kot ye tanak bg org sedut tp watermark tu tlg la kasi blur sket lg. mcm x ikhlas je….

  8. Kalau dah napak sumua brang dlm baju,,baik x pyh pkai baju,,aku tgok pun rasa nk penggan tetek

  9. Kalau dah napak sumua brang dlm baju,,baik x pyh pkai pbaju,,aku tgok pun rasa nk penggan tetek:

counter statistics