Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Photoshoot Shahz Jaszle peluk Faezah Elai, berdarah hidung kami

Photoshoot Shahz Jaszle peluk Faezah Elai, berdarah hidung kami

Wargghh! Berdarah hidung kami. Gambar di atas adalah snippet yang diambil dari gambar penuh photoshoot Shah Jaszle dan Faezah Elai di majalah keluaran Karangkraf. For both Heykal Hanafiah & Neelofa, diam-diam sudey. Kao hado? Hahaha! Gambar penuh after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

38 comments

  1. Perh!!!! Melekat beb~
    ado yg keras jap lagi…
    Hahaha…

  2. wow..hehe..untung shah jakel..eh..jazel(jaszle)

  3. artis neraka!!!!!!!!!!!!!!!!

    hahahahahahah so cheap ur are guys!!

  4. sedap kat dunia kat akhirat ko dapat la….bala

  5. xde maruah!! prangai mcm setan..tu la artis mesia!!

  6. melekat abis.. yark

  7. look @ her neck!!!Eaaauwwwww!!!

  8. Astagafirullah. Ya Allah jauhkan lah kami dari bala bencana Mu. Amin

  9. Hmmm,apela nak jadi dunia artis skrg ni..mntk dijauhkan dari bala&malapetaka..

  10. bodoh bangang! jeles aku

  11. Faezah Elai..

    * berdarahhidung *

    Eh.. pelakon lelaki tu, macamana maw sebut namaya eh?

  12. artis selalu bg contoh xbaik..napa semanis kurma undang artis..

  13. buruk gila baju faezah elai.

    • dlm byk2 bende ko bole komen,baju jgk ko nak komen?BODOH SIAL ko ni.apsal baju dalam ko branded sgt ke?nak sibuk baju org?xpayah sibuk sgt baju org lain,ko sendiri tu TERLANJANG.MALU LA SIKIT WOIIIII!!

  14. good photoshoot…so sweet…very romantic

  15. Firman Allah; “Katakanlah (wahai Muhammad) kepada orang-orang lelaki beriman supaya mereka menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram) dan memelihara kemaluan mereka…. Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kemaluan mereka” (Surah an-Nur, ayat 30-31).

  16. huhu..

  17. parah-parah….

  18. korang ade?????jgn tau judge org…judge dri sendiri dulu…ntah2 lbh dr 2….

  19. haa…… suka korang ehh???

  20. pemerhatisosial

    sudah sampai masanya sebagai orang tua dan dewasa tegur jerremaja yg tiada kesopanan dalam sosialnya…biasanya apa kita buat..tengok dan geleng kepala…memang ibu bapa skrg pun tidak mampu kawal anak anak mereka tapi itulah masyarkat dan badan tertentu lebih proaktif bantu ..cthnya jika para ulama melihat anak remaja yang kurang kesopanan-tegur or herdik jer…biar dia malu..di rumah ditegur mungkin kepala hotak dia tak mo dgr dah..apalah jadi generasi kita pda tahun 2030-3000 dan seterusnya?.

counter statistics