Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Photoshoot Siti Nurhaliza dalam Media Hiburan (4 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

31 comments

  1. ermmmmm….semua gambar mendada jerrr skrg nie ye Dato CT

  2. lari jauh dah konsep pemakaian siti nih…tudung siti??huh…

  3. kita yg tgk pun segan..

  4. bgi la nye mse bbrpe thn lg, blh ckp mcm tu

  5. eh..eh.. dato siti dh tutup aurat la….huhu

  6. fuhhh ketatnye korset

  7. Click pada nama saya untuk Fashion Korea yang terbaru!! murah!! diskaun 80% lagi tu. Jom like my page.

  8. Ada anak esok habis la….

  9. nk tnjk tetek je ke..puiii..

  10. mak iti skrg gmbr cam mak janda tua yg perasan muda RCW,GMBRsuka tnjk tetek..br psg silikon ke?

  11. Pandai bergaya HAJJAH Siti Nurhaliza ni……

  12. yela gaya bgmbr kak iti skrg ala2 kak ita la…nape ye…jeng..jeng..jeng..

  13. jum tgk shawl chiffon roses kt blog sy

  14. GAYA SEKARANG SEOLAH BERLUMBA DGN RCW JE‥

    :))

  15. wulamakkkkk…..ct smakin mnjadi laaaaaa….

  16. Melentik semacam ja. Geli geleman nengok nyer Dato’ Hajjah ni…

  17. please la siti….x natural lngsong..

  18. mmg mendada sangat ct dlm photoshoot niehh..

    tp yg penting..dia tk penah tayang ketiak, betis, peha lurah dendam dsb..korang tk penah tgk kan.

  19. skrang atuk cti mmg posing semacam je!!!! klau x lentik x sah……

  20. datuk siti tiru luniey!

  21. aset tu simpan aje le untuk tatapan Hj K. Tak yah nak melentik liuk mcm tu .. Hjh Siti ya.

  22. agaknye gaye cmni laa dia melentik dpn dato k misai tu kot…..so dia nk share ngn kite

  23. photoshop je la….nak ejek pula kamu semua ni…..

  24. datuk K tengok ni….pssssssssss……..panjang batang burung tuh….sampai banjir air mani…..

  25. mendada untuk tatapan sume orang….

    kesian sungguh dato' K

  26. Zack New boys drug leader

    Posing maut pastu cantik, natural & montok , Tapi bacin Gak atuk K jilat

  27. cantik ke posing mcm ni…dah la pakaian tak memenuhi syariat islam…mcm org nak publisiti murahan jer…org skrg nie dah sk pd artis2 yg bertudung litup n berperwatakan baik mcm diana amir…ttp berlitup n sopan je sedap mata memandang…

  28. Siti pantat jolok

    Bodooooooo

counter statistics