Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Photoshoot Siti Nurhaliza dalam Nona Oktober 2012 (6 gambar)

Photoshoot Siti Nurhaliza dalam Nona Oktober 2012 (6 gambar)

Wah mentang-mentang semalam Datuk Siti Nurhaliza bergambar bersama Kate Middleston, hari ni pun nak post pasal beliau ye. Ha ni gambar Photoshoot Datuk Siti Nurhaliza dalam majalah Nona Oktober 2012, ape barang setakat post muke depan je kan? Huhu. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

3 comments

  1. ntah apa ntah fesyen… hancusssss!!

  2. RIMAS AKU …TOPI2 LA BGAI KLU PAKAI TUDUNG ELOK2 PE SALAHNYA…LAWA GILE SEDARLAH WAHAI KAK SITI OIII

    • jauhlah eloknya dari korang tu kot..dengki ler tu..elok cuci dulu hati tu bagi bersih..baru boleh cantik macam siti..insaflah..zaman sekrg ni dah terbalik..y mengata lagi hina sbnrnya.

counter statistics