Sunday , July 12 2020

Pierre Andre Tunjuk Isyarat Lucah

Mungkin dengan cara ini baru’lah wartawan tahu bahawa kehidupannya tidak mahu diganggu oleh wartawan ala “papparazzi” Malaysia.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

3 comments

  1. dah tak minat dia..

  2. artis pun nk gak privacy,dia manusia gak…berlakon,mengarah filem ke hape ke,tu sume sbb nak cr rezeki,cam kita,msti kita pun marah kalu diserbu n dipeningkn kpala time kita tgh bz keje..aku x penah minat pierre tp aku paham situasi dia cuma dia x patut la wat isyarat lucah gtu.sapa yg kata artis milik masyarakat..xpatut..xpatut.setiap manusia berhak untuk ada privacy msing-msing n brhak utk tak diaibkan.sapalah kita dibumi Allah ni.

counter statistics