Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Pija Mentor, dikesan di Perhimpunan Agung UMNO

Pija Mentor, dikesan di Perhimpunan Agung UMNO

Lame kan kite tak disajikan berite mengenai Pija Mentor ni kan? Ape la kan industri kite ni, orang yang suare macam tahi seperti Diana Danielle diberi peluang tapi gadis bersuara power seperti Pija ni dibiarkan tenggelam. Maklum-lah Pija tak secantik Diana Danielle. Bullshit! Muke cantik saje boleh popular di Malaysia, tolong ketepikan suara keldai dan lakonan kayu untuk kami!

Baru-baru ni dikesan Pija telah menggunakan peluang yang ada ketika Perhimpunan Agung UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) untuk berniaga barangan aksesori.

Lagi gambar di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Majlis Pernikahan AG Coco dan Zuliana Eusoff (4 Gambar)

AG Coco, seorang gitaris kumpulan Indie popular Hujan atau nama penuhnya Mohd Hezry Mohd Hafidz ...

One comment

  1. oh! media malaya….kenapa perlu ada ayat tahi yerr? Bagi lah contoh ayat yg elok,kalau mcm nie lah ayat yg slalu digunakan…makin kuranglah pembaca korang..sy cuma nasihat saja…mungkin skrg korang rasa saat jatuh korang nanti br nk menyesal…x salah nk sensasikan berita,tp ayat tu kena jaga hati org lain juga….suma manusia ader perasaan….even u all sendiri kalo org komen lebey2 pn melompat gak kan! Ayat tu boleh tahan nk sindir…..jgn marah,sekadar ingatan…renung2kan dan selamat beramal….'

counter statistics