Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Pose Maut Elyana di Meja Pool

Pose Maut Elyana di Meja Pool

Gambar-gambar milik peribadi Elyana ini telah di’ambil dari laman web rangkaian sosial Myspace. Pose maut ini di’ambil selepas dia selesai membuat persembahan semasa perlancaran album terbarunya ‘Jadi diriku’ di’Planet Ho.

Elyana di Media Malaya, Izyan.com Pencuri Bengap

Elyana di Media Malaya

Elyana di Media Malaya

Sumber: Myspace

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Gambar Terkini Awie bersama-sama isteri dan anak-anak (6 Gambar)

Baru-baru ini Awie telah berkongsi gambar kehidupannya selepas diijabkabulkan pada 7 oktober lalu dengan pilihan ...

8 comments

  1. Apa motif tu? Jdi model meja pool ke? Ada sape2 brani pose maut kt kubur?

  2. Kalau meja tu pandai bercakap, apa meja nak cakap….

  3. xpe…janji jgn kacau laki org ye dik elyana…akak sukerrrr sgt ngan awak…kalis rindu…

  4. Lagu2 dia ni ok…syok.sbb tgk sapa penulis lirik n pencipta lagu nya..tapi kalu tgk skill dia bergambar n nanyi..kadang2 ok kadang2 tak ok. Tgk je masa dia nanyi kat Musik2 baru2 ni..mcm gaya pompuan-rela-dirogol-beramai-ramai-merangkak-keluar-dari-semak-…sori eak sapa2 terasa..jgn saman..ni pendapat umum 😀

  5. lagu ok, rupa ader tapi xla glamer….. ni la caranya nak lebih gamer!!!!! x gitu non

  6. apa yg pose mautnya?.. biasa jer aku tengok..

  7. maut x maut sngat lh….kureng je lebih….kihkih360x……

counter statistics