Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Pose Seksi Remy Ishak peluk Rozita Che Wan

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

21 comments

  1. gle ah.. ble cik rozita ni nk kawin..xlame lg xlaku dh ni..

  2. masuk jer tangan dalam skirt macik tu…. dah lah tua nak mampus… tapi pakai macam pelacur… bodoh…….. buruk kan nama islam jer……

  3. pehh!!! romantik siottt kalah kapel2.. anyway jgnlah diamalkan… kpd kapel2, jgn le plak tiru2 tp klu nk gak, posing aaa cenggini lepas nikah hehehhe

  4. jond dengan labuya

    bingai punya janda tua ni, sexy gila.. nampak tundun bawah tu picture no.2, xboleh tahan beb!!!

  5. miss antiVirus

    gilos…timbul tu no2,nk tjuk kt sape tu si janda tu…

  6. tolak gossip…tarik bala!!!!

  7. Remy dah rupa cam bangla…nape la dia wat style camtu…lam nurkasih macho je nampak…

  8. ni la artis yg xde maruah!!! bengong!!!xtau malu!!!dh rupe pelacur je prangai!!

  9. tembam tu pepek!

  10. cis ko pompuan tua..
    geram aku tgk tetek ko..
    kalu dapat, lebam pantat ko..
    pakai nk buat aku melancap jer..
    cucuk pantat pakai penyapu baru tau….

  11. errr…mnx BN xsiarkn pic yg leyh wat org nek nafsu ea…tkot tul bce komen2 GS neyh……uuhuhu

  12. btol la statement wardina, artis xleh dijadikan idola…

  13. rcw dah nikah tansri syabas ke? kenapa terok posing menjatuh islam?

  14. ehm..rozita dlm gamba or tv nmpk cam besar, tp bile tgok live, kecik je orgnye..

  15. photographer yg x de ilmu agama…yg suh diorg brgmbr mcm nih nape?pastuh paper gi siarkan plak…..eloklah tuh…mmg dasar nk untung jer…pdhal sume tuh brsubahat…hai lah…cik rozita, kubur sudah pggl maa…

  16. inatlah woi pompuan kiamat hampir tiba mmg eloklah hang btaubat takut x sempat.remy pn satu,x taw nk kata x mau wat mcm 2 ka kat photogfer 2 ha dh la gay wat x mengaku plak!!

  17. yeawwwww… geli laa…

  18. tengok gambar betina ni buatkan nak isap teteknya, ramas bontotnya, tujah pantatnya..

  19. untung remy dpt pgg bontot rozita..pejal tu.
    tetek mantap..
    lau aq dh lme hisap..
    tundun baek pnyer,,

  20. che ta ni sexy , teringinlah body camtu.huhu. tapi tak padanlah dgn remy. huhu

counter statistics