Tuesday , September 2 2014
Home / Dunia Artis / Pra Perkahwinan Khairul Fahmi Che Mat & Leuniey (4 gambar)

Pra Perkahwinan Khairul Fahmi Che Mat & Leuniey (4 gambar)

Penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat bakal mendirikan rumah tangga dengan kekasihnya, Nur Eilunie Natasha Nazri atau Leuniey pada 28 Disember ini pada majlis perkahwinan yang membabitkan kos RM300,000. Berikut antara gambar-gambar pre-wedding sebelum majlis resepsi pada bulan Disember. Lagi gambar selepas ini.

Sumber dipetik: The Photolicious

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

19 comments

  1. lawa gilaaa!

  2. klu kat klate awek cam ni bersepah2 kt kg2 bleh dapt awek2 p.mas lg cun….hahaha apek oh apek klu demo dh kaya cari la bakal is3 yg solehah br kekal abadi….klu terikut sgt warga artis….mana ada artis yg 'hidup bhagia' dr segi rohani……renung2 la blako pakat2 buat benda baik..

  3. sedap ni klu tut………….

  4. Mcm pki botox je lieney ni..muda2 lg da bt muka g2…

  5. Suka-suka hati. Masak dari hati, masak dengan iman…

  6. mtk komen leuniey ttg muka die.. adakah ori, botox,vit c or etcc… cnfuse tgk muka die camtu… cantik mmg cantik tp nmpk mcm x ori…

  7. MUKA COME BUKE PAKA BOTOX TU… MAKE BUDU TU……. BUDU UNTUK AWEK MUDO…

  8. MKN BUDU LA BUAT MUKE RESDUNG TERUK. ULAT DITAPIS DARI TEMPAYAN IKAN BILIS YG DIPERAM LAME2.. PASTU JADILAH BUDU WEEK KOTOR TUL

    • budu la sedap.yang ada ulat tu budu tok nenek ko yg buat hana!budu tok nenek aku buat sedap je.takde ulat pon.tutup kemah keming mana nak de ulat.baso jenis sodo mara medeng ni!!!!aku makan budu tak resedung pong.bukan buat dari udanng pon.pakai ikan bilis.makan nasik lemak ikan bilis pon tak rsedung

  9. dalam islam ada ke pra perkahwinan ni???ni seme bukan adat budaya org bukan islam ke???camne kawin nak berkat kalu syarak kita permudahkan…belum nikah nak pegang sana peluk sini…tu yang depan mata …ntahla anak zaman skrng…langsung x de malu..zaman kita mak andam suruh pegang atas pelamin pun cam nak lari sbb malu….

  10. sorok bau budu dah apek dgn leuniey

  11. Tgk apek ni "sharp shooter" x mcm FK,yg ni brp minggu kawin pula br mengandung?tpkan selalunya pemain bola ni dorang mmg hebat kat padang tp atas katil..haussssssssssss……..jgn sok si leuniey cr laki negro sudahlah sbb xpuas apek pancut cepat.haha.

  12. kite tgk dowg ni bule geng ngn fasha senduk n DD x…..kalo 1geng,mmg padanlaa menggelupor sgt nk kawen cpt…ooo btw, xbuleke amik gmba cmni slps nikah?? nk urban sgtke smpai agama diblkgkan??

  13. Ekkk?? Belum nikah dah main pukul2 bantal atas katil??!! Wah! Hebat ore kelate!! Gomo kelate gomo!! Nampak mcm iklan hotel royale bintang je! Dh ditaja ye tak? Beratus ribu pun takpe, kena taja.. Free le…

  14. Sama cantik sama padan..semoga mereka berdua berbhgaia

  15. Tak takut tuhan ke

  16. selamat pengntin baru ;)semoga berbahagi selalu

  17. budu la sedap.yang ada ulat tu budu tok nenek ko yg buat hana!budu tok nenek aku buat sedap je.takde ulat pon.tutup kemah keming mana nak de ulat.baso jenis sodo mara medeng ni!!!!

counter statistics