Sunday , December 4 2016
Home / Lain-Lain / Pulau buatan manusia di Dubai (4 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

13 comments

  1. ni mesti projek globe island – pulau bentuk peta dunia. pak arab ni suka benor projek pulau. perabih duit buat pulau. kalo x pulau, bangunan tinggi2. xpon pasukan bola. kaum sendiri yg dok berperang sikit pon x pandang.

    • lama dh nie…dgr cite x mnjadi pulau nie…sbb paras air naik…skrg nie yg kt gmbr tu entah ada ke x…tenggelam….ni yg las aku baca la..

  2. tk cntik mna pn, laut ciptaan Tuhan diusik,,,bila Allahswt ksi bala Gmpa bumi ha padan gan diaorg knknkn…

  3. ada2 je diaorg ni kan?

  4. membazir je..mcmla kukuh sgt pulau yg dorg buat tu..~

  5. lol…ITU mahu buat pulau PETA DUNIA…tengok betol2..benua asia and afrika hampir siap..

  6. pulau ni dah xder dah..sbb air besar naik..info yang aku dapat..katernyer pulau nie last skali saper yang ader namer dapat free jerrr..seingat aku lah..huhuhu

  7. Sekali tsunami datang da…

  8. tak de bisnes lain y lebih menguntung kan ke..

  9. masih ada pulau nih kt dubai..yg terbaru putera dubai bg sebijik pulau kecil tuh kt shumi ..elok je aku tngk..

counter statistics