Wednesday , December 7 2016
Home / Gossip Panas / Qhaud AF7 dan Aisyah AF7 ber”dating”?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

8 comments

  1. aik,tak nak dgn Akim dah?? …I'm Yours…

  2. akim tu xde nye nk aishah la..sj gosip nk pemes kan deme..mcm ni kate qhaud ni kuat agame? gambo pn pelok2..hipokrit..aishah pn same..bdk sek agama mcm ni jd nye..ustazah2 ngajo die mesti eran tgk..ni anak murid aku pas masuk af..hahaha..culture shock..gedik je aishah ni ..x suke lgsg!

    • Perghh.. tak kan bdk sek agama mesti jadi ustazah kott.. dyg nurfaizah pun sama. korg ok je.. and she's totally not gedik!

  3. alaa…wakpe gok nk pk hal paktoi2 nih, bio le abis blajo lu, establish lu income bake2 seme… bkn x elok kawen awal tp kena tgk keadaan semasa gak… byk sgt kes kawin mude ni x kekal… kena plak artis, hmmm suratan atau kebetulan tu tatau aaaaa

  4. ala kan dlm newspaper baru2 ni kluar statement… diaorg memg rapat.. xpelik la diaorg dating…

  5. aik akim mane aishah letak?oooohh..masa kat af bkan main nak akim..skang qhaud lak..klau dah akim tu akim je ar..xyah lah qhaud2 ni…buat akim bengang jer echah ni taw..c qhaud ni bkan kuat agama ke?asal dting sana dting sni..ish3..siot tol lah depa ni..!!!

  6. ala….orank yg kat rindok blog 2 je yg gile sangat nak sokong2 akim n aishah couple konon….esh…sekali ade orang yang cakap akim padan ngan mila af5..mengamuk…… hah!last2… tengok la… aishah ne sebenarnya x setia ngan akim.. gedik betul… tak slh pown kalau orang ckp si aishah ni gedik… memang betul pown…kalau akim.. akim je la.. kalau qhaud.. qhaud je la… inilah yg dikatakan POMPUAN MURAHAN!!!x tahu llki mne 1 yg di pilih……..

counter statistics