Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Raja Azmi jelas isu letak rokok dimulut cucunya

Raja Azmi jelas isu letak rokok dimulut cucunya

Agak gempar dua hari lepas apabila blogger dari Rotikaya telah menyebarkan gambar Raja Azmi memangku cucunya sambil terselit sesuatu di mulot seakan-akan sebatang rokok. Ekoran penyebaran gambar itu, Raja Azmi menerima kecaman dan komen-komen negatif di ruangan komen bagi yang mengetahui cerita sebenar.

Kata-kata Raja Azmi dipetik “Itu cuma gula-gula. Takkan saya bodoh nak bagi cucu saya yang berusia lapan bulan untuk hisap rokok,” katanya ketika dihubungi ABN News. Beliau akan mengambil tindakan mahkamah ke atas blog Rotikaya kerana menyebarkan gambar tersebut tanpa mengetahui kisah sebenar.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

6 comments

  1. tak ada pun kat rotikaya.. dorg dah delete ke?

  2. yg ada rotibakar jeee..wakakakaka..

  3. skarang ni mmg aku dah nmpak dah gula2 cmtu,,,,,so bila tgk pic ni pon dah tau tu juz gula2x,,,lainkali klo nak mnuduh pon biolah jelas faktanya…..sbb takut plak ada unsur fitnah

  4. GULA-GULA SANNNNGAAAATTTTT

  5. elakkan fitnah….

counter statistics