Sunday , October 2 2016
Home / Gossip Panas / Raja Ema, “Baju saya tidak ketat pun” (7 Gambar)

Raja Ema, “Baju saya tidak ketat pun” (7 Gambar)

Nama Raja Ema yang popular sekitar 80an dan awal 90an disebut-sebut baru-baru ini apabila fesyen pakaian yang digayakannya mendapat kritikan hebat peminat. Namun secara simple Raja Ema menjawab “Baju itu OK, tidak ketat sangat pun. Bukannya saya tak pakai bra. Cuma garis saja yang nampak, tak adalah sampai nampak buah dada pun”.

Raja Ema menjelaskan lagi, material pakaian tersebut yang diperbuat daripada getah menyebabkan bentuk branya timbul sehingga menampakkan garisannya. Apa komen anda dengan pemakaian Raja Ema ini? Anda menyokong kenyataan Raja Ema atau sebaliknya, sila nyatakan di ruangan komen. Gambar penuh baju Raja Ema tidak ketat selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

9 comments

  1. Nenek…. Banyak-banyaklah bawak bertaubat. Hari dah semakin senja. Rumah kata pergi, kubur kata mari. Bila-bila masa saja kita akan dijemput oleh Yang Maha Esa. Siapkanlah bekalan untuk menuju akhirat.

  2. lebih terok dr buah nangka.. aku yg tengok ni pon rase sesak napas.. nampak sgt ketat nye..

  3. artis2 lama ni bwk2lah sedar diri, pakai semua xsopan mengalahkan anak dara..taubatlah makcik2 oiii…

  4. Giler..dh mcm alien muke nye..plastik! X sedo2 da tua nk wt prangai mcm jamban lg..xtau malu..bodo punye org…puiiihh

  5. Sume berebot nk kalahkn nek ta….tragisla artis veteran zaman skang

  6. dia ada sebab kenapa buat mcam tu….dari segi aurat dan penampilannyer memang kita salahkan dia.

  7. haa tu la durhaka kat ibu…..

  8. nilah anak yang derhaka pada ibu… kesiannya arwah bila diingatkan balik..masanya akan tiba ema…

  9. "sebenarnya baju tu tak ketat pun, cuma badan saya yang ketat"..HAHAHA..camni sebenarnya,,makcik ni dia nak nampak macam che ta yg brgetah tu kot,tapi apa kn daya,dia memang nampak macam che ta..CHE TA TERTELAN BUAH NANGKA..uupppsss..

counter statistics