Saturday , October 25 2014
Home / Dunia Artis / Raja Ema, dulu vs. sekarang (3 gambar)

Raja Ema, dulu vs. sekarang (3 gambar)

Lama tak dengar kisah Raja Ema ni. Baru-baru ini, die terlibat dengan Photoshoot Nona edisi Oktober 2012, kelihatan kurus dan gorjes. Wau! Gambar selepas ini.

Ha ni gambar flashback ketika perkahwinannye dengan Sheqal

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

22 comments

  1. Wow betui ke nie….

    • zaman sekarang apa nak heran mcm2 ada.

      • Kalau muka dah cantik, botox ke photoshop ke tetap dia cantik..tak caya??Cuba ko ambik Enot atau Didi Alias..ko cucuk muka dia dgn botok sekilo pun dan photoshop lah sampai kiamat..hasilnye de nampak cantik cam RCW ke, Izara Aishah ke, D.Siti ke..leh?

  2. serius ke ni? lagi kurus dan cantik dari zaman muda dan zaman top dia tu!

  3. tambah photosho skit jd la camni ye x…..

  4. botox sane cni

  5. tanye la die

  6. free hair > bertudung > free hair

    3x transformasi

  7. gamba yg kedua macm makcik2 je

  8. orang kalu dah muka licin make up canggih sikit wajah dah jadi lain…..cantek

  9. Ok gemuk kurus tu bole diet la.. Hidung yg kemek leh jadi mancung tu yg agak pelik bin ajaib!! Waduh!!

    • Apa yang pelik? Tak pernah dengar teknik shading makeup? Tu semua mainan teknik makeup, shading/shadow, lighting dengan angle boleh buat hidung mancung, pipi chubby nampak mcm kurus ada cheekbones, mata sepet jadi besar etc.

      • Sebenarnya raja ema pakai baju permulihana bentuk badan…….baju tu akan buat badan kita kurus,tanpa menahan lapar,senaman dan sebagainya…….

  10. bukan dia dah pakai tudung ke?apasal kembali howt nih?

  11. wow kak lg cantek lah ………….. meletop gitu………………….

  12. jgan timbulkan kontroversi ….kalau nk tahu wajah asli raja Ema sekarang boleh tengok filem Pernikahan berdarah…dari situ korang boleh tahu…dalam filem tu wajahnya sama dengan sekarang…tak pcya tgk filem tersebut…

  13. Agaknya Raja Ema pegi jumpa Dr Alice Pramitha di Bangsar….Ya ke….

  14. Raja Ema tak patut lah bukak tudung. kan dah tua hihih

  15. noor ezaty zahira

    Raja ema memang sayang btul kt suami dia kan

  16. Gmbr no 2 tu sbb dia tgh pragnent bunting pelamin. Raja ema mmg cantik sama mcm skrg je. Masalah dia cuma badan cepat gemuk je dari dulu..mak dia arwah yusni jaafar dan aunty sukarnipun cantik masa muda dan awet muda gitu..

counter statistics