Wednesday , August 23 2017
Home / Dunia Artis / Redzwani Puteri, kekasih Shahz Jaszle (4 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

14 comments

  1. Shah sazley play boy AWAS!

  2. muka dh seiras, oklah tue!!

  3. macam hetty sarlene pun ada muka pompuan tu .iras2.

  4. MCM KETE SAVVY JE…KAHKAHKAH..

  5. doktor ke?

    vampeta

  6. macam tomboy pun ada..padan la ngn buaya tue

  7. Berani gak pompuan nih dgn buaya darat tuh…. Haih… Ari tu dah kantoi dgn maria farida kat dubai… Conpem ler checkin satu hotel….

  8. hehehe.. masuk mulut buaya..

  9. shah jaszle ni kaya..tu pasal la rmi perempuan nk menempel dkt die..

  10. sok2 clash la tu..cm x bese..wakakaka

  11. kite doakan semoga mereka berbahagia…..:)

  12. WEYH GELI SIAK KASANOVA MALAYSIA NIE. BOOOOOOOOOOO

  13. dengki betoi la org yg kutuk ni..kalau xhensem mcm shah jazle..trima ja la kkurangan diri tu…p rerhhh….

counter statistics