Saturday , December 3 2016
Home / Isu Semasa / Remy Ishak kena tendang!

Remy Ishak kena tendang!

Kesian eh? Dulu kene belasah, sekarang nie kene tendang pulak? Dengar katenye nak ambik keputusan untuk berehat dari dunie lakonan buat sementare waktu.

Huhuhu. Sebenarnye Remy kene tendang mase menjayekan satu  babak gaduh dalam filem ‘Barajiwa’ dan menyebabkan rusuk kanan Remy lebam. Lepas kene tendang, tak leh bangun dah. Tu pasal lah die nak berehat dari berlakon. Itupun dapat cuti 2 minggu jek. Yelah! Rasenye skang nie kat mane2 ade jek si Remy nie. Iklan, poster, filem, drama. Haih! Macam goreng pisang panas. Lelaki howt Malaya lah katekan.

Untuk berite penuh, uolls boleh tengok sini.

Tags

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

4 comments

  1. 1sssssssssssssstttttt!!!!!

  2. wt gmpak jewwwwwww………..

counter statistics