Thursday , March 30 2017
Home / Isu Semasa / Remy Ishak kena tendang!

Remy Ishak kena tendang!

Kesian eh? Dulu kene belasah, sekarang nie kene tendang pulak? Dengar katenye nak ambik keputusan untuk berehat dari dunie lakonan buat sementare waktu.

Huhuhu. Sebenarnye Remy kene tendang mase menjayekan satu  babak gaduh dalam filem ‘Barajiwa’ dan menyebabkan rusuk kanan Remy lebam. Lepas kene tendang, tak leh bangun dah. Tu pasal lah die nak berehat dari berlakon. Itupun dapat cuti 2 minggu jek. Yelah! Rasenye skang nie kat mane2 ade jek si Remy nie. Iklan, poster, filem, drama. Haih! Macam goreng pisang panas. Lelaki howt Malaya lah katekan.

Untuk berite penuh, uolls boleh tengok sini.

Tags

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

Borang Permohonan Rumah Impian Bangsa Johor

Borang permohonan akan dikemaskini selepas Majlis Pelancaran Rumah Impian Bangsa Johor pada 22 Mac 2017 ...

4 comments

  1. 1sssssssssssssstttttt!!!!!

  2. wt gmpak jewwwwwww………..

counter statistics