Friday , December 9 2016
Home / Lain-Lain / Ribut pasir yang melanda Arizona tempoh hari (8 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

13 comments

  1. Takut…

  2. Subhanallah.Allah Maha Besar.. bersyukur kita disini.tiada bencana alam yang teruk.

  3. Ya Allah,btpa bsrnya kuasa Allah…tkutnye x dpt nk bygkn ttg ari kiamat yg akn tba nti…smoga Allah akn lindungi smua umat islam dimuka bumi. Yg Allah cptakn ini….

    • yea betul tu.tadi pun terfikir gak,macam ni pun dah dasyat.bagaimana keadaan kita nanti..end of the day.semoga kita berada dilandasan yg betul.

  4. subhanaallah..

  5. Ya Allah lindngi lah semua umatmu..mana gatei…?

  6. itulah sebabnya kita semua perlu bersatu. mengenepikan perbezaan politik. semua ramai2 berdoa dan bersatu hati, semoga Allah menyelamatkan bumi Malaysia daripada malapetaka seperti ini. bukan malapetaka yang bersifat kebendaan dan duniawi. Wallahualam.

  7. it's cos Arizona is close to the desert, the sandstorm is really common there..has got nothing to do with dooms day.,.

  8. tanda2 kiamat?? asap tebal 0.o

    malaysia skrng dh melanda jerebu

  9. Allahuakbar…gerun tgk..bersyukur la wahai penduduk Malaysia.

  10. tengok dalam gambar pun dah gerun

  11. dh macam dlm cite the mummy pl.

    haa..tp klu bnd2 mcm ni berlaku.. mst ada ada ayat tipikal org Melayu : " dunia hampir kiamat " .. " dunia makin bla..bla..bla.. "

counter statistics