Tuesday , September 27 2016
Home / Isu Semasa / Ribut taufan melanda Pulau Pinang (9 Gambar)

Ribut taufan melanda Pulau Pinang (9 Gambar)

Seperti yang dilaporkan berita jam 8 malam. Ribut taufan telah melanda Pulau Pinang sehingga menyebabkan berlaku kejadian yang tidak diingini. Gambar menunjukkan apa yang telah berlaku di Jalan Macalister berdekatan Bangunan UMNO. Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

haron-din

Dr Haron Din meninggal dunia, dikebumikan di Amerika Syarikat

Salah takziah kami ucapkan buat keluarga Dr Haron Din di atas pemergian arwah akibat komplikasi ...

18 comments

  1. Perlu ke inform dekat bangunan UMNO?? dasar semua benda nak dipoitikkan.. itu semua kuasa tuhan..

  2. kuasa Allah swt…kembali lah ke jalan yang benar kepada semua penduduk Pulau Pinang.

    • sekurang-kurangnya rakyat pulau pinang diuji allah. dan mereka yg tabah menghadapinya, Insya Allah akn diampunkan dosa. bagaimana dng kita yg lain?

  3. apa yang politiknya…. kalau landmarknya dekat bangunan UMNO… nak buat macam mana???

    • Btui tu bodohla org yg nganggap nk politikkan isu bngunan umno.takan nk ckp kat bngunan DAP plak

  4. kesian jebon..sentap x tentu hala.haha..
    betul2,klo org luar igt diorang tau mana Jalan Mcalister? die sebut bangunan UMNO tu sbg landmark.siap sebut penghargaa ape?hahaaaih,susah klo akal pendek!

  5. Kami org penang mmg pgl bangunan UMNO dr zaman dolu..besa ja..hg pasaipa jebon??nk kne pulaih telinga neh..

  6. tepi tu kolej sentral adoi nasib xada bdk kena hempap

  7. Dh mmg pun bgunan UMno…abih nk sbut amende lg…yg dia nk emo ape hal??

  8. Korang ini isu sekarang pasal ribut. Dah ada pun yg maut pasallah ckp pasal politik pulak tak berhati perut langsung.

  9. ni sume kn kuasa tuhan,nape plak hal politk yg d bngkitkn,x msuk akal tol la..

  10. nokhorom punya jebon

  11. Beringatlah bahwa Allah s.w.t menurunkan sesuatu dugaan mahupun ujian untuk menyedarkan umatnya bahwa umatnya sudah terlalu lalai, leka dengan suruhanya…sesungguhnya Allah s.w.t itu maha berkuasa menentukan segala-galanya..wallahualam

  12. nana wan lebor

    ada hikmah disebalik kejadian..mudah mudahan diberi petunjuk…beringat2 lah..jgn terlalu taksub dgn dunia….Subhanallah..Takziah kepada mangsa yang terlibat..

  13. aku sebut poitik bukan politik.. hahahahaha.. semuga Allah ampunkan dosa2 umatnya.. amin…

  14. Allah nak tunjukan kepada rakyat pulau pinang agar kembali kepangkal jalan bersatu hati
    Berganding bahu menegakkan islam dikawasan pulau pinang..bukan ikut telunjuk orang kafir.. itu baru sikit lepas ni akan ada lagi ujian yang besar akan allah beri pada rakyat pulau pinang..jika ingkar..

counter statistics