Saturday , October 1 2016
Home / Gossip Panas / Rizal AF5 kena belasah

Rizal AF5 kena belasah

Rizal AF5 telah diserang oleh dua orang lelaki di persimpangan Jalan Cecawi, Seksyen 6, Kota Damansara pada 12 tengah malam semalam.

Dia menyedari keretanya diekori sebuah kereta Proton Iswara dinaiki dua orang lelaki sebaik keluar dari Sunway Giza, Kota Damansara bersama teman wanitanya Hamaria Mohd Harun sebelum dipintas oleh mereka secara mengejut.

Selain dicekik, Rizal juga diangkat lalu dihempas ke keretanya mengakibatnya Rizal lebam di lengan kanannya. Walaubagaimanapun, pihak Rizal masih tidak menjelaskan punca dua lelaki tersebut menyerangnya.

ps: Takkan Rizal tak tau motif serangan sedangkan lelaki tu sedang memukulnya kan? Mesti ada yang tak betul jugak kat keterangan Rizal ni.. Hurmm.. Gambo penuh after le jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

15 comments

  1. dah kena pukul pun sempat posing artis…hahaha

  2. bart, dia tunjuk lebam kat lengan dia la dooo..

  3. area rumah aku ni

  4. bwk anak dare org kluar tgh2 mlm, memang la kene rembat..

    ape dahh..

  5. kne pukul,siap2 nak posing2

    eh jap
    rizal af5 ni sapa? haha

  6. ntah2 abg awek dia kn, kuar x minta izin…dapat la buku 5

  7. tengok la pic kat surat kabo…lebam ape pun tak nampak…posing lebih..wakakaka…artis oh artis..

    • ye la ''bart simpsons'' : tiada kesan lebam ..

      lebih ar mamat ni..

      tau la tak laris, jgn la nak cr publisiti murahan !

      semak tau tak !

  8. aku baru tau af5 ada orag nama rizal…hehehe…..posing tu tak leh lawan…kalo posing ada muscle ok gak…hehehe

  9. Rebut awek la tu..waakakaka

  10. artis ke nie,, xkenal, ha2..

  11. tade luka ape2 pn….kecoh lbey la ini orang…

  12. tak kenal.tak follow AF.. maybe bawak kuar anak dara org kot..

  13. tak de lebam pon ??

    lembik nau la.. baru kene cubit sikit da cakap kene bantai !

counter statistics