Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / RM200 ribu milik Zahida Rafik di bawa lari pemandu peribadinya

RM200 ribu milik Zahida Rafik di bawa lari pemandu peribadinya

Zahida Rafik, 37, mengalami kerugian sebanyak RM200 ribu akibat wang tersebut dilarikan pemandu peribadinya. Wang itu sepatutnye dimasukkan ke dalam akaunnya untuk membuat pembayaran kepada rakan niaganya di China.

Zahida menyerahkan wang berkenaan kepada pemandunya sekitar jam 11 pagi hari Rabu yang lepas dan sejak itu suspek gagal dihubungi dipercayai telah melarikan diri.

Menurut Zahida, dia agak sibuk kebelakangan ini tambahan ibunya sakit memaksanya untuk mempercayai pemandunya yang sudah bekerja bersamanya sejak 5 tahun lalu untuk membuat traksaksi tersebut namun pemandunya telah menghilangkan diri.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

9 comments

  1. dia nie bt bisness pe yer? kan blh bt transaksi melalui internte…sian ssh2 cr duit senang2 kn rembt duit tu…

    • klu tk silap, nak buat transaksi melalui internet ada limit..tkleh lebih 10ribu kot. apa pun pemandu tu nak lari mana? dah tahu rupa dia n nama dia, tak pasal2 jadi buruan polis. untuk apa dpt duit byk yg hanya sementara tu kalau hidup pun nak kena sorok2. cari lah rezeki yang halal, jgn menyusahkan org lain.

  2. xpe rr zahida nnt bleh cari dato mta sponsor cover balik duit ru yer…
    tp xkkan free kot kena lah sontot dpn belakang dlu spi lunyai siap pancut dlm bru dato bg duit ok….:p

  3. aku tgk muka zahida nie dh mcm versi BAPUKs ajerk..huhu,,ada apa pada muka cantik n kaya raya??

  4. pemandu yg dh keje smpai 5 taon pn xleh caya.. takpela, carik duit tu smpai dpt ye zahida. tu hak ngko. peace yo 🙂

  5. nama pun duit…banyak pulak tu……percaya sesangat….zaman skang..kawan baik sendiri pun tak bleh pecaya…inikan drebar…la la la…

  6. ish2… duit sbnyak tu…spa2 pn mau bwa lari … tu la…mnusia…gra2 duit jak snggup mau khianat…

  7. siap ade pemandu, kaye ko nokkkk!!dia ni ade vip bela, selalu aku nmpk kt ampg naik keta menda tah,rexton kot.mls lah nk dedahkan no plet keta tu, tp mmg no plet org kaya je mampu beli.

  8. dia ni berlakon x seberapa tapi mewah gilerrr..katanye ade bisnes..bisnes apa sampai hidup mewah cenggini? lagi satu aku x berkenan tgok muka plastik dia…cam bapok je..aku rasa masa zaman dia beralkon cite Anak Mami dulu lagi cun, muka original…xyah nk cocok2..x paham aku ngn pompuan nih

counter statistics