Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / Rozita Che Wan pula masuk hospital gara-gara Hepatitis

Rozita Che Wan pula masuk hospital gara-gara Hepatitis

Selepas kekasihnya, Shahir AF8 masuk hospital kerana terjatuh dalam bilir air ketika mandi dan menyebabkan keretakan pada tulangnya, Rozita Che Wan juga dimasukkan ke Pusat Perubatan Sime Darby gara-gara dipercayai menghidap Hepatitis.

Selepas pemeriksaan, doktor mengesahkan RCW menghidap Hepatitis kerana dia sering berasa sakit kepala. Nampaknya kedua-dua pasangan sejoli ini terpaksa berehat kerana kesihatan masing-masing.

Sumber dipetik: mStar Online

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

10 comments

  1. bertuah badan dapat rozita yg idaman ramai………

    bertuah sapa yg dapat shahir……….seboleh2nya dpt bimbing ke syurga

  2. semoga rozita che wan dan shahir cepat sembuh..

  3. aku rasa shahir tu x nak kat rozita tu,ari tu dia dah buat pengakuan dah,rozita je kot yg perasan sendiri dia ingat shahir nk kat dia…hehehehe..

  4. pdulila mrka dgn hal msing2..ikut suka la mau brpsgan dgn sepa..e2 hak individu msing2..

  5. aku sokong zam….ataw pn mgkin dye malu nk ckp kot…bb rozita kn da tua…shahir 2 budak lg….hm,ntah la…

  6. kena hepatitis… sekarang tak higin aku kat rozita ni. hepatitis boleh berjangkit dan attack liver. ape dia buat sampai kena Hep.

  7. padan la 2 org 2…syahir pn bkn handsome sgt pn….

  8. btultu munah!!!…sy skong 100%,,,,,heheheheheheheheeeee

  9. dengan siape dy bercinte itu hak dy,, kite sebgai peminat hanye perlu sokong kerjaye mereka sahaje…

counter statistics