Monday , September 26 2016
Home / Lain-Lain / Rumah Iron Man dijual pada harga USD25 Juta!

Rumah Iron Man dijual pada harga USD25 Juta!

Rumah ni betul-betul wujud yo! Dan kini ianya akan dijual. Kalau takde USD25 Juta, uols boleh bermimpi bertemankan gambo-gambo ni. Tapi yang tak berapa bestnya, dengan harga USD25 juta rumah ni yang seluas 11 ribu kaki persegi hanya mempunyai 4 bilik dan 6 bilik air sahaja! Lagi gambar after the jump yo.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

9 comments

  1. Peh… boleh hilang tension dok dalam rumah ni.

  2. lubang time dorunk gadoh ari tu da kasi betol ke blom nie?…kunk tiber de agi…rugi je US$25 juta sy… (^_^)

  3. huuuyooo..kalo dpt umah mcm ni..x kuor umah dh..dok umah jer..wakaka..perak la katekan..dh omputeh kan sume kaye2 ..ape nk eran nye umah beso mane pn..apedaaa

  4. AWESOME!!!

  5. ni rumah ke shopping mall?besonyeeee……

  6. tak best pun. kosong sgt.

  7. rumah tak byk barang la lagi cantik. lagi kemas.

    kalo byk barang, lagi semak. less is more.

    plus, kat oversea, mmg rumah diorg tak byk brg sgt, kecuali rumah tuh btul2 kecil.

counter statistics