Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Rumah Terbuka David Teo, sudut kamera Diana Amir

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

5 comments

  1. suke gak tgk awek ni blakon, drama2 dia pun best tp yg x bestnye byk sesgt kua cite psl 'kesosialan' dan 'kedaringan' dia

  2. poyo lah minah ni, bukan best sgt dia berlakon kat tv3 tu, xda karekter lain ke selain dia pegang watak tu, kureeeennggg

  3. xabes2 minah culture shock nie…famili pcah belah tol..

  4. die ni mmg sosial..minum arak ..clubbing..xde maruah..yg aku eran bodo je g sambut budaye cine..smp pakai bj cine laa..nk raikan cine..pdhl org cine ade nk pki bj melayu sume smbut hri raye? hahaha..tu la bodo nye org melayu ske ikot org..org cine gelak2 jer tgk melayu mcmtu..satu mesia la sgt..pdhl cine n india xde pn sebok2 nk satu mesia..melayu je lbh..deme perkauman gk..hahaha

  5. gatei would do a chinese chick if he's given a chance.

    she's hot. I'd do her with the dress still on.

    Because that's what bastards do.

counter statistics