Saturday , December 20 2014
Home / Pelik / Rupa sebenar seekor berudu di bawah mikroskop

Rupa sebenar seekor berudu di bawah mikroskop

Tahukah uols bagaimana rupa sebenar seekor berudu apabila dilihat menggunakan high-end mikroskop? Baca artikel penuh untuk melihatnya.

Gambar berudu ini diambil sewaktu usianya 14 hari menggunakan mikroskop elektron milik saintis David Spears bernilai lebih kurang duit Malaysia RM445 ribu! Apa yang menarik, dikatakan berudu tersebut kelihatan tersenyum apabila gambarnya diambil.

Sumber dari Daily Mail

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

35 comments

  1. eewwww…. ugly but kinda adorable but still eewww…

  2. terkejut aku tengok!! ha3 xsangka plak hodoh bebenor yer si berudu ni, selama ni aku pegang tu aku rasa cam kiut je

  3. Pehhhhh geli.muka sperma ada dak?

  4. mak ai,,goli lak ai!

  5. comey what..

  6. ewww…mcm muke katak dewase jew..

    hahah if sperm ade rupe myb npk muke die future nti kowt?haha

  7. senyum!

    tak perlu kata apa-apa :lol:

  8. eeeeeewwww… dasyat gk rupe die!

  9. eww geli walupon dulu kecik2 salu main picit2 berudu…pastu kuar isi kuning…

  10. comel per…. :-)

    seburuk2 camane pun, kalau nama pun dah baby, tetap comel!! :-)

  11. eeeiii…cam2 ke rupa berudu sebenarnya….hodoh la….mintak cop artikel nie ye…thanks

  12. mcmtu rupa berudu ya…masik kecik2 selalu main…geli pulak bila tengok betul2 rupanya….

  13. Shit!!! thank you mediamalaya,

    now i can't sleep

  14. euwww..sgt geli..

  15. ingatkan comel..tp hakikat TAK..katak pun huduh…aku pk anak dia comel..huduh gak..huhuhuhu

  16. Que Rizuwan Mahrop

    hahahaha mase kochik2 suka tangkap berudu pastu simpan lam botol hehehehehhehehe bilo dah besa aki geli ngan katak lak alahaiiiii hahahhahahah

  17. eeeeewwww……….. sya fikir berudu ni cute tpi memang jelek berudu nie sagat gendud dan x comel . selame nie saya pegang berudu nie eeeeeeewwwwwww…………………………………………. tpi saya skrg ada berudu saya x mau pegang tapi saya x mau seksa haiwan .ada tu satu tu saya fikir berudu tapi itu ikan bilis hahahahahahahaha

  18. ali baba dodol

    happy tadpoles

  19. nasib aku memang baik sebb tk pernah pegang berudu…:DD

counter statistics