Thursday , September 29 2016
Home / Pelik / Sabun pelik bentuk jari manusia

Sabun pelik bentuk jari manusia

jari jemari,
menyusun tari,
indah pesona,
tiada tandingannya

Ohoi! Pinjam lagu Kaer kejap.. Jari-jemari ni ialah sabun! WTF sabun keh? Sabun yang pelik, uols berani guna sabun berbentuk jari untuk menyapu di badan uols? Kalau berani, meh sini jumpe Musalman.. Lagi banyak gambar sabun jari after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

15 comments

  1. jgn sabun 2 uat ilham dlm bilik air n bilik dh,wawawa.

  2. jari tu kecik sgt..xbley..kikiki..

  3. cam seram jer negok sabun cm ni….tanak la beli….wa…geli den…

  4. ish..mcm2 skrg ni..tkut la nak guna..

  5. mkn lme mcm2 pkare plik y blaku…

    mnakutkan btowl…

    dh akhir zman btowl n otak manusia mkn lme mkn xbtowl…

  6. amboi2 puan milah niii…nak besar mn lg tu..hehehe

  7. seram jek…xsangup guna sabun cam g2….geli!

  8. mcm mayat je jari tuh…. takut ahh…!

  9. hahaha,ok le 2 jari klu sabun besar lengan xnyaya..bkn dh biasa msti de tjdi puye..huhuhu

  10. eeee……mcm2….

  11. eeeee…..mcm2….

  12. haha….geli la aku..huhu..

    mcm utk apee je.. 😛

counter statistics