Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / Salih Yaacob ingin bersara kerana video berbaur politik

Salih Yaacob ingin bersara kerana video berbaur politik

Clip_7

Kami tak faham kenapa ada orang begitu sensitif bila video menyindir seperti ini keluar walhal lebih banyak video memperlekehkan kerajaan tiada pula orang ambil pusing. Baru-baru ini Salih Yaacob telah di ugut peminat untuk diboikot gara-gara video ini yang berbaur politik. Kami lihat di situ, tiada pula menunjukkan mana-mana lambang parti di MALAYSIA tetapi di dapati ramai peminat yang sentap mak enon dengan video ini. Tengok sahaja rating-nye dan komen-nye, ramai betul penganalisis tidak bertauliah. Heh.

Ketika dihubungi media, Salih menjawab “Saya mengambil keputusan untuk tidak lagi terlibat di dalam bidang hiburan selepas ini. Soal kerjaya sebagai penyampai radio pula saya serah semuanya kepada pihak pengurusan.”

Pada pendapat kami, “hak bersuara hak kami” malah itu juga yang dilaung-laungkan semue orang dan peminat yang cuba memboikot Salih, bukan? Jadi ngapain dong anda sentap dengan video seperti ini? Kepada pakcik Salih, janganlah bersara, kita dah lah kurang artis multitasking macam pakcik. Setakat suara-suara halus ni, pakcik abaikan je. Bagi gula nanti senyap balik lah diorang. :p

Video kontroversi selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. Hahahahahha tulah ko tu ARTIS… so janganlah persenda org dan jauhilah POLITIK…… kan dan kene BOIKOT…. Si NABIL pon org nak BOIKOT jugak …. abislah MELETOP… pasnie kene BOIKOT…. yang lain2 tunggulah yer…. BOIKOT tetap BOIKOT

  2. Terlajak perahu boleh undur

  3. Tau plak kate hak bersuara hak kami.. abih 2 nape bile hak2 bersuara ni nk luah kn gov x masuk tv? x masuk paper? jgn pandai ckp hak bersuara bile tibe kat pembangkang je.. kan? kann?

  4. siap tulis tu, -Pada pendapat kami, “hak bersuara hak kami”-
    so, begitu juga pengkomen2 & orang2 yg nak boikot SY itu hak mereka. Tak ada siapa boleh halang seseorang nak memboikot apa2 pun. lg pun yg nak boikot ni atas inisiatif mereka sendiri, takde pun dgr mana2 pemimpin yg suruh. itu HAK dorang la. sama gak artis takde HAK nak paksa2 org tonton atau beli produk/album/filem dorang. so, nape nak bising kalo ada yg pilih utk boikot. itu HAK & pilihan dorang, siapa kita nak pertikaikan.

  5. Hah!!! itulah suara rakyat..betapa ramainya PR dalam Malaysia smpai dia amik keputusan nak bersara..rating sinar fm turun la tu……

  6. Haha perasan ramai sokong PR kunun. Rating sinar mmg dah lama turun ler. Aku pun antara suara rakyat lebih ramai yg sokong gov tau…Ada aku kisah?

  7. padam muka SY.. ko ingat masyarakat luar tak sensitif ke bila ko kutuk pembangkang.. cukup2 la korang tv3 suku dengan utusan meloya nak tabur fitnah kat pembangkang.. BOIKOT SINAR FM….!!!

  8. sbb tu la hak bersuara ni lebih bnyk yg negetip dr positip…bodoh nye pr..ni nk kene sokong pembangkang ke baru bole ade hak bersuara..pui

  9. hak SY nak bersuara.yg kecoh sgt kenapa.?abby berkokok lebeh juga. sama saja.hak bersuara

  10. lahai …SY ni… bru kene sound skit dah nk berundur… apa daa… abby tu lg la banyak kali kene kutuk kaw2 punya… makin dia kene kutuk makin dia berani… ni la ujian namanya… takkan dah kalah kot…

counter statistics