Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Sambungan: Siapa artis dangdut hisap dadah?

Sambungan: Siapa artis dangdut hisap dadah?

Selepas puas penulis membelek semula majalah lama koleksi penulis, penulis terjumpa satu kumpulan dangdut wanita yang terdiri daripada 3 orang yang sesuai dengan berita “Siapa artis dangdut hisap dadah?“. Malah kumpulan ini juga popular sekitar tahun 1997. Adakah artis yang dimaksudkan itu merupakan salah seorang daripada mereka bertiga? Kumpulan dangdut wanita ini adalah kumpulan Dewi. Dari kiri, Ida Moin, Irene dan Azza. Apa pendapat komentar sekalian? Irene kot sebab dia nampak lebih cantik berbanding lagi dua orang ahli kumpulannya kan?

dewi-arak

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

ammar-alfian-aziz-nafi-tuduhan-mediamalaya

Ammar Alfian cabar Idris Khan buktikan dia penyebar video bogel

Nampaknya kita dah tahu suspek utama penyebaran gambar bogel Idris Khan dan Atikah Suhaime. Menurut ...

14 comments

  1. dadah ni leh wat kita cantik ke??? hehe…

  2. saya 'booking' yang tengah². kamu ambek la yg dua tu.
    hahahahahha

  3. booking la..
    entah2 ko no bape agak nye..(gurau jer la..)
    lawa2 pun hisap dadah gak..
    wawawawawwa

  4. macam siput!
    x kisah ey?
    cantik main passing2..
    wawawawawawawaww
    ngok dah sahur lum?
    ker makn dadah???
    wawawwaawawawawa

  5. wah! jumpe pun MM gambo diorg. Walau sapa pun, harap2 dia pulihkan diri kat pusat serenti. syg le, org cantik muda lai dah jadi hamba dadah. kang jadi cam supermodel Gia, umur 26 dah meninggal sbb AIDS, kongsi jarum suntikan sbb dia terlibat ngan dadah. Dia tu punyelah ade mase yg cerah klu x terlibat ngan dadah…

  6. bile ewiezz bersuara..
    terserlah mp jolai..
    wawawawawa

  7. Ulangan yang ke 32…jangan jadikkan artis sebagai mentor @ idola….

    • hahaha..mmg pn..xde satu artis pn bleh jd role modal pn..sume terok2 n ampeh je..sape yg idola kan artis tu mmg la bodo..

counter statistics