Tuesday , December 6 2016
Home / Isu Semasa / Sambutan tiket Maharaja Lawak di Johor Bahru terhebat

Sambutan tiket Maharaja Lawak di Johor Bahru terhebat

Menurut page Maharaja Lawak di laman Facebook, mereka terperanjat dengan sambutan orang Johor yang diluar jangkauan. Mana taknye, jam 3 petang kaunter tiket mulai dibuka, kurang 2 jam tiket sudah sold out! Sehinggakan pihak Astro terpaksa melimitkan satu tiket untuk satu orang.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

10 comments

  1. mak ai …mlm ni tgk kat tb jela …nk g stadium x termasuk gamaknyer…

  2. kalau mcm nie berebut nak masuk masjid kan bagus.. sejuk jer malaysia nie..

  3. selamat barakat

  4. Noname : tak.. mse lam stadium happening gler..

    Acely terlalu ramai sehingga ada khemah yg roboh.. dan blh tgk ada byk slipa & sandal bsepah2 katluar stadium.. mb ader yg balik kaki ayam mse rebut tiket.. Camanepun, sgt seronok dpt jd one of d crowd!

  5. sepah best gile o……… sepah pasti juara..

  6. ooo….ma ngai….ramai ny orang….cm no la nk msok 2….

  7. yang pelik ada polis dan rela tapi xleh arap…..

    tengok duk gelak2 da bgus sagt ker? bek duk je kat pejabat lg bgus….da la ramai pakai serbu jer org pnat2 beratur dari jam 11.30 pg.

  8. Beratur awal2 tak pegi jemaat ke?

counter statistics