Wednesday , June 28 2017
Home / Gossip Panas / Sarah My Starz LG bersosial bersama boyfriend

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Aksi Nedim Nazri cium Nora Danish di atas pelamin dikecam peminat

Kami rasa ini antara majlis perkahwinan artis paling kontroversi tahun ini. Majlis perkahwinan Nora Danish ...

9 comments

  1. sara dah berlakon….

    Cash Money Brothers
    vampeta

  2. tgk muke pn dh tau perangai x senonoh!! blah laa!!

  3. Aku! Aku tak kenal dia! So there.

  4. mslhnye aku tak kenal… so no komen!!

  5. main sedap nie

  6. tak famous la..tak knl pun.
    tak gebu pun..dan tak mnarik hati

  7. dulu dalam my starz lg, komposer Azmeer jd juri tetap tu mmg slalu ckp sarah ni nyanyi bagus. sbb cantik Azmeer slalu puji dia tp suara dia… hampeh… masa program tu sarah ni sopan santun, tu semua lakonan nak dapat undi je tu… harap2 Azmeer tgk gmbar2 ni…

  8. bknye lawa. . gedik
    ada la. .

  9. hahaha..ingatkan baik je..rupanya sama je dgn muda mudi skrg..cntik posing..hahaha…minum banyak sikit

counter statistics