Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / Sarah My Starz LG bersosial bersama boyfriend

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

9 comments

  1. sara dah berlakon….

    Cash Money Brothers
    vampeta

  2. tgk muke pn dh tau perangai x senonoh!! blah laa!!

  3. Aku! Aku tak kenal dia! So there.

  4. mslhnye aku tak kenal… so no komen!!

  5. main sedap nie

  6. tak famous la..tak knl pun.
    tak gebu pun..dan tak mnarik hati

  7. dulu dalam my starz lg, komposer Azmeer jd juri tetap tu mmg slalu ckp sarah ni nyanyi bagus. sbb cantik Azmeer slalu puji dia tp suara dia… hampeh… masa program tu sarah ni sopan santun, tu semua lakonan nak dapat undi je tu… harap2 Azmeer tgk gmbar2 ni…

  8. bknye lawa. . gedik
    ada la. .

  9. hahaha..ingatkan baik je..rupanya sama je dgn muda mudi skrg..cntik posing..hahaha…minum banyak sikit

counter statistics