Tuesday , December 6 2016
Home / Gossip Panas / Sarimah Ibrahim bercerai

Sarimah Ibrahim bercerai

sarimah-bercuti1Pada Oktober 2008, penulis pernah menyajikan gambar percutian Sarimah Ibrahim bersama suaminya di Pulau Langkayan, Sabah. Ketika itu pasangan ini kelihatan amat manis sekali ketika bergambar. Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan ditengah hari. Tup tup pagi tadi penulis membaca Metro Ahad, terperanjat melihatkan berita hadapan “Sarimah, amir bercerai”. Penulis tidak menyangka 2 bulan selepas penulis meletakkan gambar memori mereka bersama, akhirnya mereka memilih jalan untuk berpisah pada Disember 2008. Sila baca sedikit picisan yang diceduk dari berita tersebut.

Disember 2008 menjadi titik noktah kepada hubungan wanita berdarah Melayu-Irish ini dengan jejaka Australia, Amir Andrew Abdullah, 38, selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga walaupun beberapa bulan sebelum itu berpisah sementara.

Saya dan Amir berpisah sementara sebelum mengambil jalan bercerai penghujung tahun lalu untuk menimbulkan rasa rindu, sekali gus memperbaiki hubungan kami.

Namun jodoh kami hanya sampai di situ dan kami terpaksa berpisah,” kata anak kelahiran Dublin, Ireland ini yang menafikan wujud orang ketiga dalam hubungan mereka.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

10 comments

  1. kesian sarimah..patut la nampak makin kurus mase kat Diari af dulu..perasan tak laki sarimah tu kan kawan ngan laki ning..jangan2 ning pun nanti jadi janda berhias gak

  2. Sedey tol… anyway respek kat Sarimah psl dia mampu handle mslh dia smpi org pun tatau… dan xde aaa jaja kisah umah tangga dia cam sesetengah org. Apapun harap2 Sarimah jalani hidup seperti biasa dan doakan Sarimah akan bertemu jodoh suatu hari nanti, insyaallah yg terbaik utk Sarimah semestinye….

  3. kawen lg dgn mat saleh..dhtu cerai je..huhu

  4. sudah putus kasih sayang…….

  5. sarimah is nice…….

  6. i love sarimah with all my heart since 10yr ago… My dear Sarimah, if u read dis, juz wanna let u know, U R GREAT!!!

  7. APA LA..KAWEN MELAYU PUN BERLAMBAK CERAI…takde kena mengena bangsa!

  8. kesian tul yer.. la ni, tak kira bangsa apa pun,cerai jer kejenyer….
    so,kita pakat2 la doa moga2 yg lain selamat…..amin…..

counter statistics