BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Saturday , May 30 2015
Home / Dunia Artis / Sazzy Falak bercuti di New York City (7 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Zamani-Slam-Pulih-Dadah-MEDIAMALAYA

Temubual Zamani Slam selepas sembuh dadah

Zamani Slam ditemubual krew Melodi selepas dia kini telah hampir sembuh daripada ketagihan dadah. Semoga ...

8 comments

  1. pasni boleh la ziarah ke mekah pulak..

  2. Da mampu sgt ke Haji/umrah….aku sokong komen aku di atas tu hahahaha..

  3. merah nye rambut ekauuu. same macam rambut aku. tp aku dh hitam kan balek. kalo mati, x sempat pulak nak kembali ke asal

  4. Duit byk biarlah depa

  5. org g bercuti pun korang nk kutuk.

  6. aikk sazzy cangkuk handbeg mk saja sekarang nie ke??.. selalunya Chanel & LV… sazzy ke yg kena paksa keluar dr butik beg tangan kerana bawa beg palsu hari tu… ahakksss…

counter statistics