Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Sazzy Falak bercuti di New York City (7 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

8 comments

  1. pasni boleh la ziarah ke mekah pulak..

  2. Da mampu sgt ke Haji/umrah….aku sokong komen aku di atas tu hahahaha..

  3. merah nye rambut ekauuu. same macam rambut aku. tp aku dh hitam kan balek. kalo mati, x sempat pulak nak kembali ke asal

  4. Duit byk biarlah depa

  5. org g bercuti pun korang nk kutuk.

  6. aikk sazzy cangkuk handbeg mk saja sekarang nie ke??.. selalunya Chanel & LV… sazzy ke yg kena paksa keluar dr butik beg tangan kerana bawa beg palsu hari tu… ahakksss…

counter statistics