Sunday , December 4 2016
Home / Gossip Panas / Sazzy Falak menafikan status facebook sokong Alvin & Vivian

Sazzy Falak menafikan status facebook sokong Alvin & Vivian

sazzyfalaksokongalvin

Menerusi laporan berita di Utusan Malaysia, Sazzy Falak telah menafikan bahawa beliau menyokong tindakan pasangan kontroversi Alvin & Vivian mengenai gurauan berbentuk penghinaan melalui poster di Facebooknya.

Sazzy menjelaskan, artikel yang dikongsi melalui fanpagenya itu bukan dilakukan oleh beliau mahupun suami tetapi oleh rakannya yang juga mempunyai akses laman sosialnya itu. Adakah salah seorang ahli geng CELEPETS?

Jelas Sazzy lagi, beliau mungkin tahu siapa yang berkongsi artikel tersebut namun memberi kepastian bahawa tujuannya itu bukan untuk menjatuhkannya.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

4 comments

  1. Takot kne boikot la tu

  2. Boikot je… nk lari dr mslh ckp la bkn die… puiii… boikot sazzy!!!

  3. Gila la..jgn Islam dalam ic je

  4. ahhh..orang mcm dia ni..gaya hidup dia pun dah mencerminkan kuat mana dia tu nak mempertahankan agama dia..agama sbb dah ada dlm sorat beranak..kalau x der ..dia punntah2nya tak kisah…anak abdullah

counter statistics