Sunday , April 30 2017
Home / Gossip Panas / Scha & Awal kantol berdating

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Adakah lelaki dalam gambar ini kekasih Fasha Sandha?

Fasha Sandha telah mengakui kepada media bahawa dia kini sedang berkenal rapat dengan seorang jejaka ...

11 comments

  1. awal berokok erk??
    hemmm

  2. poyo je si SCHA n AWAL nie..
    xsesuai langsung..

  3. dulu taknak nak ngaku……….mcm2 alasan…poyo jer

  4. "sudah terang lagi bersuluh"

    B + O + S + A + N = BOSAN

  5. ari tu nmpk diorng kat uptown damansara.

  6. bunguks la diorg nie.. kalau tgk diorg bertwitter lg la menyampah, siap pggl baby, darling… cm lahanat.. awal sipa tulis love scha lg.. fark! la korang weyy..

  7. congrats scha~!! ^_^v i loike…

  8. SEMAK laaaaaaaaa couple ni…

  9. dating ke tu? mcm xde mood je diaorg..

  10. emm mmg tgh couple kat tweeter(btl ker nie ekeke paham2 jer aa) buktinya

  11. CONGRAT!!!!!!cute & nice couple….hopefully happy…

counter statistics