Wednesday , October 23 2019
Home / Gossip Panas / Scha & Awal kantol berdating

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

11 comments

  1. awal berokok erk??
    hemmm

  2. poyo je si SCHA n AWAL nie..
    xsesuai langsung..

  3. dulu taknak nak ngaku……….mcm2 alasan…poyo jer

  4. "sudah terang lagi bersuluh"

    B + O + S + A + N = BOSAN

  5. ari tu nmpk diorng kat uptown damansara.

  6. bunguks la diorg nie.. kalau tgk diorg bertwitter lg la menyampah, siap pggl baby, darling… cm lahanat.. awal sipa tulis love scha lg.. fark! la korang weyy..

  7. congrats scha~!! ^_^v i loike…

  8. SEMAK laaaaaaaaa couple ni…

  9. dating ke tu? mcm xde mood je diaorg..

  10. emm mmg tgh couple kat tweeter(btl ker nie ekeke paham2 jer aa) buktinya

  11. CONGRAT!!!!!!cute & nice couple….hopefully happy…

counter statistics