Saturday , May 30 2020

Scha & Awal kantol berdating

Awal & Scha al-Yahya kantol sedang berdating di The Curve, Damansara. Seorang forumer dari Forum terunggul Forum Cari telah mengantolkan mereka berdua. Nice job man. Kenyataan yang keluar dari mulut Scha mengenai dirinya kini sudah berpunya di akhbar tempoh hari dijelaskan lagi dengan gambar terbaek ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

11 comments

  1. awal berokok erk??
    hemmm

  2. poyo je si SCHA n AWAL nie..
    xsesuai langsung..

  3. dulu taknak nak ngaku……….mcm2 alasan…poyo jer

  4. "sudah terang lagi bersuluh"

    B + O + S + A + N = BOSAN

  5. ari tu nmpk diorng kat uptown damansara.

  6. bunguks la diorg nie.. kalau tgk diorg bertwitter lg la menyampah, siap pggl baby, darling… cm lahanat.. awal sipa tulis love scha lg.. fark! la korang weyy..

  7. congrats scha~!! ^_^v i loike…

  8. SEMAK laaaaaaaaa couple ni…

  9. dating ke tu? mcm xde mood je diaorg..

  10. emm mmg tgh couple kat tweeter(btl ker nie ekeke paham2 jer aa) buktinya

  11. CONGRAT!!!!!!cute & nice couple….hopefully happy…

counter statistics