Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Scha Jawab: Masam muka dengan Linda Onn

Scha Jawab: Masam muka dengan Linda Onn

linda-vs-scha

Ekoran gossip yang mengatakan Linda Onn membelakangkan dan meninggalkan aktres muda (Scha Al-Yahya) ketika diminta bergambar bersama.  Linda Onn hanya menjawab “Kalau boleh Linda tidak mahu komen apa-apa tentang hal tersebut.”

Namun begitu, tidak lengkap sekiranya kita mendengar penjelasan satu pihak sahaja. Kata orang, lebih baik sekiranya kedua-dua pihak tampil menjelaskan apa sebenarnya berlaku. Jika Linda lebih senang dengan mengambil langkah selamat untuk tidak mahu mengulas lanjut, namun bagi pendatang baru dan bekas pemenang pencarian Dewi Remaja tahun 2008, Scha ada jawapan tersendiri.

S1: Apa sebenarnya yang berlaku?
Scha: Ketika mula-mula masuk ke tempat tersebut untuk makan, ada rakan media yang memanggil saya untuk bergambar. Saya tanya dengan siapa, dan mereka jawab Linda. Saya pun seronok dan tunggu.

S2: Kemudian apa yang jadi?
Scha: Ikutkan pose pertama kami sekadar percubaan daripada jurugambar tersebut. Tetapi, apabila diminta untuk mengulanginya, Linda terus pergi.

S3: Apa reaksi kamu?
Scha: Saya terus terkejut dan tergamam. Hati saya terus berkata, kenapa dan apa salah saya. Ketika itu muka saya merah dan malu sangat.

S4: Apa yang kamu fikirkan ketika itu?
Scha: Saya tidak fikir bukan-bukan cuma mungkin ketika itu dia perlu bergegas untuk ditemuramah. Tidak fikir lain pun.

S5: Sebenarnya hubungan kamu dan Linda macammana?
Scha: Terus terang saya katakan antara saya dan Linda memang tidak ada apa-apa. Apabila jumpa dengannya, saya akan salam dan kami akan sembang. Kami baik dan tidak seperti yang diceritakan selama ini. Buat apa mahu cari pasal dengan orang yang tidak pernah buat salah pada kita?

S6:Tetapi harus ada insiden sedemikian?
Scha:Tak tahu nak cakap apa. Mungkin juga ada yang dengkikan kami berdua. Maka, pihak tersebut dengan beraninya mengeluarkan kenyataan tentang kami berdua dan katakan macam-macam.

S7: Tidakkah kamu terasa?
Scha: Pada saya, tidak perlu fikirkan benda ini panjang-panjang. Saya lebih senang berfikir secara positif. Asal sahaja tidak membebankan saya, saya tidak ada masalah.Lebih senang mengambil sikap fikirkan masalah sendiri daripada fikir masalah orang lain.

ps: Buruk perangai Linda Onn ni. Mentang-mentang dah semakin kaya dan popular, sanggup dia mengenepikan artis baru. Atau mungkin ada kisah lain disebalik itu? Jeng! Jeng! Jeng!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. linda yg desperate!!!!!!!!!!!!

  2. LINDA ONN desperate DJ…muahahahahahahahaha…..SOKONG FAFAU!

  3. dia dah xfemes, mulalah buat perangai. dah nmpk perangai sebenar linda macam maner. sombong!

  4. ermm.. ntah la.. sejak putus ngan mr.F nie.. menjadi2 ekk perangai dia.. asalkan dier bahagia ngan peel camtu

  5. i don't think linda onn sejahat dan seteruk ini. selidik la betul-betul dulu, asyik nak speku yang bukan-bukan je.

  6. alaa..mcm la scha ni kekal ngan farin..artis sume jap tu jap ni..mcm jamban je..hahahaha

  7. salah faham je nie…

  8. what the hell...

    go to hell lar law pasal laki pun nk masam2 muker…kjer kjer ar…..privacy jgn aduk kan…blah ko linda onn perasan beauty

  9. Betul tu kekadang LINDA ONN nie ada over ckit… rileks ar beb

  10. linda always create controversy la.. mcm la diva popular sgt.. mmg betul ar mmg OVER..
    dulu pasal baju nak pakai ke red carpet kat hollywood pun kecoh satu dunia.. malu malaysia..
    wake up n smell the coffee linda,
    oh by the way, the PICTURE/BANNER on ur ASAM PEDAS LINDA ONN… by the way u look like a cheap slut in that photo.

  11. Ni kes salah faham aje

counter statistics