Thursday , July 2 2020

Sekitar Kursus Perkahwinan Mawi & Ekin di Masjid Putra

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

5 comments

  1. waduh mawi!!kok ya pun, jgn lah terlalu menunjukkan kegembiraan tu.Sampai menganga nganga mulut siekin tu.

  2. gelak besaw le ekin sbb dpt bomoh si mawi till dlm genggaman die…si mawi puji je walau tak berjase dah mkn air jampi mak si ekin…famli bomoh kene le tuh ngn mawi ..elok2 dpt ina tutup litup..ni dpt serdak orang lain…tua lak tu manis pon xde

  3. Eeee…tidak mecek lansg………..cm nie ke nak khwin.

  4. hina betol c mawi n ikin ketawa..
    tah papae tah…
    ke dengar cite yang peringkat malam pertama nak macmane ke??/
    bis lah ko ikin di belasahnya oleh mawi..

  5. mak oih … ekin gelak nganga smpai lupa diri!

counter statistics