Friday , December 9 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar Kursus Perkahwinan Mawi & Ekin di Masjid Putra

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

5 comments

  1. waduh mawi!!kok ya pun, jgn lah terlalu menunjukkan kegembiraan tu.Sampai menganga nganga mulut siekin tu.

  2. gelak besaw le ekin sbb dpt bomoh si mawi till dlm genggaman die…si mawi puji je walau tak berjase dah mkn air jampi mak si ekin…famli bomoh kene le tuh ngn mawi ..elok2 dpt ina tutup litup..ni dpt serdak orang lain…tua lak tu manis pon xde

  3. Eeee…tidak mecek lansg………..cm nie ke nak khwin.

  4. hina betol c mawi n ikin ketawa..
    tah papae tah…
    ke dengar cite yang peringkat malam pertama nak macmane ke??/
    bis lah ko ikin di belasahnya oleh mawi..

  5. mak oih … ekin gelak nganga smpai lupa diri!

counter statistics