Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar Majlis Bella Awards, NTV7 (37 Gambar)

Sekitar Majlis Bella Awards, NTV7 (37 Gambar)

bellaaward35

Malam kelmarin telah berlangsung-nye majlis Bella Awards di NTV7. majlis penganugerahan ini mengiktiraf personaliti wanita dalam pelbagai bidang iaitu seni persembahan, perniagaan, sukan, serta kesihatan dan kecantikan. Gambar artis-artis sepanjang majlis sebanyak 36 gambar selepas ini.

bellaaward37

bellaaward36

bellaaward34

bellaaward33

bellaaward32

bellaaward31

bellaaward30

bellaaward29

bellaaward20

bellaaward21

bellaaward22

bellaaward23

bellaaward24

bellaaward25

bellaaward26

bellaaward27

bellaaward28

bellaaward19

bellaaward18

bellaaward17

bellaaward16

bellaaward14

bellaaward13

bellaaward12

bellaaward11

bellaaward02

bellaaward03

bellaaward04

bellaaward05

bellaaward07

bellaaward06

bellaaward08

bellaaward09

bellaaward10

bellaaward01

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

8 comments

  1. award syok sndiri..n for urban people they said…pppuuuiihhhhh……

  2. dari pemerhatian gambar2 diatas, yg dtg dari luar negara….berpakaian tutup…(kategori sopan)….yg malaysia plak terbukak sana terbukak sini….terutama yg melayu (islam)….terdedah….ishh3x insaflah….:)

  3. baju koh orang macam kurang kain ………dah tak tau nah pakai baju sopan keh ……

  4. betul……..farah fauzana pn dh pakai skirt pendek atas lutut dh……hhhmmmmm…..dulu lain..sekarang lain…sejak terjebak ngan nona ni, dh pandai melaram dgn baju x cukup kain ni..

  5. Fara fauzana nampak tua lah..

  6. tak lawanya baju2 dorang ni.. mangsa fesyen yang ntah hapa2 jer..
    tak nampak pun keanggunan dan ketinggian martabat wanita di majlis ini..

    so what the f___ punya majlis yang konon na mengiktiaf wanita? tak paham aku!

  7. yang p tu semua nak tayang body selagi buleh..cantik ke bendenye….naik loya tgk baju sekor2

  8. Way cool! Some very valid points! I appreciate you
    penning this article and also the rest of the site is really good.

counter statistics