Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar Majlis Norman KRU dan

Sekitar Majlis Norman KRU dan

SEKIAN lama membujang, bukan senang Norman Abdul Halim. 37, membuat keputusan untuk berumah tangga. Paling penting untuk mencari keserasian dan kesesuaian dengan pasangan untuk berkongsi hidup. Sebagai abang sulung. Norman juga tidak tertekan apabila jodoh adiknya, EdrY. Yusry dan Halina sampai dulu.

Jika pasangan di Barat mencari keserasian dengan tinggal serumah sebelum berkahwin, tetapi Norman yang sudah 11 tahun berkenalan dengan Dr Shireen Mardziah Hashim, 44, memilih cara dengan mempelawa buah hatinya itu bekerja bersamanya memegang jawatan
Ketua Pegawai Eksekutif KRU International.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

9 comments

  1. Selamat Pengantin Baru buat Norman dan Selamat Pengantin Lama buat Shireen B) buat perkahwinan kali ke 3

  2. Kurang sorg the Most Eligible Bachelor kat M'sia ni…. Selamat pengantin baru Norman….. 😀
    oooo shireen tu MJ erk, tatau plak.. x kisah aaa klu dah jodoh tu… apa ade pada status erk…

  3. bini die rendah gle ke..huhu

    • a'ah… kecil molek orgnye.. terkezut gak aku tgk, paras bahu norman je…ingatkan dia duduk ke heheh. dia ni lam gambo nmpk berusia sket, kot2 face to face cam bdk2… comel gtu…

  4. keja ko nie cari publisiti murahan..nk org tgk cmment ko..igt kelakar ke?..
    ko igt sume ko ckp nie xkena kat ko balik nnt?..bodoh..hahaha..ksian org kecoh2 batak macam ko nie.

  5. kan dh tulis umo pompan tu 44..norman 37..7 tahun beze..mcm que n linda seksi gle tu la..hahahaha..

  6. tahniah pada norman ngan pasangan.semoga kekal ke akhir hayat.kawin gak ek…..

  7. xpadan langsung………kawin kali ke3 tu………

counter statistics