Tuesday , November 25 2014
Home / Dunia Artis / Sekitar Majlis Perkahwinan Liyana Jasmay & Fathuddin Mazlan (25 Gambar)

Sekitar Majlis Perkahwinan Liyana Jasmay & Fathuddin Mazlan (25 Gambar)

Liyana Jasmay & Fathuddin Mazlan telah selamat bergelar suami isteri selepas dinikahi oleh bapa Liyana sendiri, Datuk Jasmay Md Shah kira-kira 10.30 pagi tadi di Pacific Ballroom, Seri Pacific Hotel.

Majlis pernikahan ini dihadiri 250 orang. Liyana telah menerima seutas gelang emas bernilai RM5500 sebagai mas kahwin manakal wang hantaran sebanyak RM28,388. Selain daripada itu, turut disertai 5 dulang hantaran yang terdiri daripada sirih junjung dan bunga rampai, tas tangan dan set barangan kemas.

Pihak lelaki menerima 7 dulang hantaran terdiri kasut Prada, dompet, jam tangan Tag Heuer, manisan, tepak sirih dan cincin. Tahniah kami ucapkan kepada kedua-dua pasangan ini semoga perkahwinan mereka bahagia hingga ke hujung hayat. Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

17 comments

  1. muke takde seri pun…

    • pompuan bibir tebal…..laki kening tebal
      adakah pmpuan berbibir bawah tebal jgk….adakah laki ber bulu tebal dibawah jgk
      Sape setuju….like my comment

  2. yg pkaian ape je yg ttp kepale tu..

  3. macam org kristian je yg pakaian pngapit2 tu..

    • tade motif pakai camtu..nak kate tudung pun tidak nak kate selendang pun tidak..sekadar hiasan tutp rambut ala2 anak orang kaya pakai tudung tutup anak rambut..islamic moden katenya ikut trend..hoi pemakaian mengikut hukum islam bukan trend ok? esok lusa trend telanjang pakai tudung je litup ko pun ikut same pengapit telanjang pakai tudung je..NAK TREND SGT KANNNNNNN…

    • biasalah kitakan 1 malaysia

  4. Takut pulak tengok pengapit2 dia pakai 'tudung' macam tu. Pulak tu ada lilin bagai.

  5. knape muka dia tak cantek ek?

  6. sape gambar kiri yg dengan sharifah sakinah n marsha tuh? takde angle lain nak captured pic. lg satu minah tu dh tahu nak dtg majlis nikah, pakai aa sopan2. ngek

  7. pompuan bibir tebal…..laki kening tebal
    adakah pmpuan berbibir bawah tebal jgk….adakah laki ber bulu tebal dibawah jgk
    Sape setuju….like my comment

  8. eee..hodoh baju pgapit

  9. semoga perkahwinan aka dan abg yang seperti arab nie di rahmati hingga ke anak cucuk….:)

counter statistics