Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar majlis pernikahan Yusry KRU & Lisa Surihani (6 gambar)

Sekitar majlis pernikahan Yusry KRU & Lisa Surihani (6 gambar)

Dengan sekali lafaz, pengarah dan penyanyi, Yusry Abdul Halim, 39, sah bergelar suami kepada pelakon popular, Lisa Surihani Mohamed, 26.

Majlis pernikahan mereka diadakan di Hotel Marriot, di sini, selepas solat Isyak kira-kira pukul 9 malam, Khamis.

Acara dimulakan dengan upacara berbalas pantun mengikut adat tradisi orang Melayu lama oleh kedua-dua belah pihak.

Pasangan tersebut diijabkabulkan sendiri oleh abang sulung Lisa iaitu Mohamed Azan Mohamed dengan disaksikan oleh Pegawai Tadbir Agama Daerah Sepang, Halim Mat Isa.

Majlis pernikahan kedua-dua mempelai dihadiri kira-kira 250 orang jemputan yang terdiri daripada kaum keluarga rapat pengantin dan wakil media.

Gambar ihsan: Rotikaya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

20 comments

  1. Alhamdulillah. Tahniah. Sama cantik sama padan.

  2. perfect couple:)…

  3. congrat…dha slmt diijab kbulkn …. smoga kkal lha pkhwinan kau yg kdua ye YUSRY .. hope pkra lalu x brulang lgi … dan LISA x mnyesal mmilih YUSRY sbgai tmn hdupnya smpei mti ..(ye ke smpei mti?tnggu dan lihat)

  4. tak sama padan pun

  5. gamba 1st tu adoii.. hehe..
    btw,congratz to both of them 🙂

  6. tak secocok pun..but congrats

  7. hahaha,,,,, pnat sgat gaknya YUSRY ampe mata pejam atas pelamin
    hahahhahaha………………………………………………………………………………………..
    papun TAHNIAHHHHHHHHHHHH,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.

  8. syukur dah selamat.. 🙂

  9. x padan..tapi dh jodoh..tergamak kau lisa..isk..isk

  10. kesainnyerrrr ko frust nonggeng……ko minat lisa eh…..sabo yer

  11. Jgn esok jd mcm erra nasiblah..tu la erra dpt yusry ko hargai skrg tanggung laki ko yg x keja tu..klu dlu ngn yusry ko dh senang lenang dah

    • engku emran dah x keje kt bernama lg ke? nape ek? cer citer..cer citer

      • Dia nak jadi MR Mama lah…sekarang kan dah ramai org lelaki jadi Mr. Mama??? Biar je bini2 yg keluar keje cari duit…dari menghabiskan duit je! Kata org pmpuan leh buat pe org lelaki buat, so teruskan buat bawak balik duit dapur..org lelaki pun leh buat pe pmpuan buat, duduk rumah masak dan mengemas je…tak payah stress nak drive dlm jam setiap hari. Org pmpuan kata duduk rumah stress sebab tu nampak makin tua, org lelaki duduk rumah makin muda dan makin bertenaga lak…..

counter statistics