Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar majlis persandingan Elliza AF3 & Joe (5 gambar)

Sekitar majlis persandingan Elliza AF3 & Joe (5 gambar)

Oh, kami juga terlepas pandang majlis perkahwinan Elliza Razak & pengurusnya, Khairul Adzwan (Joe) ini. Mereka bernikah pada tarikh 11.11.11 seperti juga artis lain iaitu Lan A to Z, Dira Abu Zahar & Hattan.

Sebagai nota, mereka telah bertunang pada 19 Disember 2010. Dengan berkonsepkan Inggeris, majlis pernikahan mereka digayakan dengan pakaian tajaan Seni Andaman Mawar berwarna kelabu cair dan gelap. Lagi beberapa gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

10 comments

  1. Sape dorang ni?

  2. tahniah le elliza ye..~

  3. semoga pasangan suami isteri ini diberkati Allah sehingga ke syurga.. amein.

  4. wau..nie bru sepadan …scocok…congrat ..smoga kkal ke ank cucu ..amin.

  5. HENSEM GAK JOE BILA XPAKAI CERMIN MATA

  6. senyum tak hengat.:D

  7. apa pun tahniah…

  8. lelaki ni budak-budak komeng ke? ada kerja ke? jangan esok luasa sebok minta derma… pompuan ni gemok u.. sesuailah seorang gemok..seorang kurus

  9. tahniah… terkejut tengok elliza dah gemuk???

  10. haah..gemuk la eliza oii…dulu mse af comei je..ape2 pun congrats…mntang2 ler org ni xglamour sgt..tlepas pndg ye bloger2 n musalman..haha.

counter statistics