Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar majlis pertunangan Arniesha Azureen, Anak Perempuan Rosyam Nor (9 gambar)

Sekitar majlis pertunangan Arniesha Azureen, Anak Perempuan Rosyam Nor (9 gambar)

Kalau ayah merupakan selebriti, sedikit sebanyak tempias mesti turun kat keluarga. Arniesha Azureen, anak kepada Rosyam Nor telah bertunang baru-baru ini. Beberapa keping gambar pertunangannye telah dimuat naik menerusi laman twitter. Gambar penuh selepas ini.

Sumber dipetik: Cari

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

11 comments

  1. betunag ke kawen ni? bole ke betunang pegang2 & amek gamba ala2 org kawen cm tu?

  2. xde pon gmbr rosyam nor????

  3. mmmmmm kenaper x buat GRAND3 lagi….. boleh masuk TIBI

  4. klu kawin mesti ada gmbo ms akad nikahnya ye x? org skang tunang pun dah mcm wat keje kawin…..siap baju family sedondon lg….pelamin bebagai….yg lakinya pun siap dtg bersamping lg….semoga berkekalan hingga kejinjang pelamin……:)

  5. rasa rugi ler plak

    x rasa membazir ker???

  6. paling suke tgk diana daniele tunang…simple gile…bj dia pun ala2 bj basahan aku g keje…cmtulaa bagos…tak membazir

  7. Muka iras Normala Shamsudin laa.

  8. laaaaa macam gambar kawen lah plak….teruk betul….

  9. kelakarlah komen2 nie…mcm takde kerja lain jer nak buat…biarlah dia punye duit…susah hati ke dia nak buat besar ke kecil ke…..hehehehheheeee kelakar korang nie

  10. no komen.tak minat rosyam nor.tak menarik lgsg..

  11. emmm dulu minat gak rosyam ni..tp skrg xlg sbb kena tipu punya pasal

counter statistics